Let’s FOCUS!

FOCUS s-a nascut intr-o seara friguroasa de iarna, la o cafenea in Cismigiu.  A fost o propunere la care Ileana Preda a reactionat pozitiv si impreuna am decis ca e bine sa incepem. Era duminica seara, ora 21 cand am terminat de schitat programa primei intalniri FOCUS alaturi de Ileana Preda si Mihai Cranga, iar in aceeasi seara aveam sa trimit via Facebook invitatiile la primul eveniment, ce avea sa aiba loc marti incepand cu ora 9.30, la un restaurant din zona Dristor.
Desi luati pe nepregatite, multi colegi au dat curs inca de la primul eveniment invitatiei noastre si asa s-a constituit FOCUS : evenimentul la care in fiecare saptamana, martea intre 9.30 si 11.30, ne bem cafeaua impreuna, facem networking si dezbatem subiecte imobiliare de mare interes pentru breasla noastra, subiecte care tin de reprezentarea exclusiva. LA fiecare editie, avem un M1(moderator) care sustine o prezentare despre un subiect anterior stabilit si un M2, care il asista pe M1 la editia curenta si care va fi M1 la editia viitoare.
De la inceput, FOCUS s-a tinut cu strictete in fiecare marti, mai putin atunci cand FOCUS a coencis cu sarbatorile de Paste, perioada libera de 1 MAi sau ZAI, cand intalnirile FOCUS au fost suspendate.
Atunci cand am lansat FOCUS, mi-am dorit din toata inima sa vina momente precum cel care urmeaza. Recunosc insa ca nici eu, nici Ileana , nu ne-am asteptat ca acest moment sa vina atat de repede!
Asadar, FOCUS are onoarea de va prezenta editia cu numarul 9, una la care M1 va fi domnul Peter Shuttleworth, Consultant MLS al NAR, SUA si Senior Advisor al Metro MLS in Milwaukee Wisconsin, SUA !!! Dl. Peter Shuttleworth, ne face onoarea sa viziteze Romania pe 29 Mai, si va participa ca Speaker la intalnirea FOCUS, unde ne va vorbi despre avantajele cooperarii intre agentii imobiliari si beneficiile utilizarii unui Serviciu MLS in vederea realizarii de business eficient in domeniul imobiliar.Pentru o prezentare detaliata a distinsului nostru invitat, precum si prezentarea evenimentului, va rog consultati documentul disponibil la linkul de mai jos!

Editia FOCUS 9, are loc la IBc Modern, marti in intervalul 9.30-13. Beneficiem de traducere in limba romana asigurata de cei de la DIACRIS INTERNATIONAL iar accesul la eveniment este GRATUIT si liber oricarui agent imobiliar din Romania, indiferent daca face(sau nu) parte dintr- o asociatie imobiliara.
Eveniment oferit de FOCUS cu sprijinul IRPF, CEREAN, FBS Data Systems, APAIR, DIACRIS INTERNATIONAL – Traduceri si Interpretariat, IBC Business Center si IMOPEDIA.RO.
Multumiri speciale pentru efortul depus lui Dan Negulescu si pentru sustinere si promovare lui Razvan Muntean.

Aflati mai multe despre FOCUS,  o comunitate exclusiv dedicata agentilor imobiliari,   pe   Facebook !

Share/Save/Bookmark

Taguri: , ,

17 Raspunsuri pentru “ Let’s FOCUS!”

  1.  12 Mihai Rusti
    30 May 2012 :: 4:23 pm
      0 (1/1) NU sunt de acord Sunt de acord

    Propun sa vedem partea buna a lucrurilor si sa apreciem aceasta initiativa. In rest, piata are mecanismele ei de autoreglare si sunt SIGUR ca in momentul in care apar una sau mai multe alternative la acest MLS vom aveat toti numai de castigat.

  2.  11 Ileana Preda
    25 May 2012 :: 7:48 pm
      4 (0/4) NU sunt de acord Sunt de acord

    Revenim din nou la subiectul emisiunii  
    Dragi colegi, nu ma pot abtine sa comentez cand atata energie este investita in aspecte negative! Daca s-ar investi jumatate din aceasta energie in lucruri constructive am avea cu totii de castigat! Gabi si Daniel, vorbiti de CD APAIR ca si cand ar fii vre-un monstru cu 6 capete. Oamenii astia din CD si-au alocat si isi aloca inca, resurse personale contribuind la tot ceea ce este asociatia astazi (cu bune si rele). Inca din prima zi in care m-am implicat in administrarea si apoi conducerea APAIR, toate cartile au fost pe masa si invit pe oricine doreste sa se implice, sa preia o parte din responsabilitatile membrilor CD. Amandoi ati ales sa va retrageti din CD atunci cand ati intalnit pareri adverse, desi menirea unui consiliu director este sa intoarca problemele pe toate partile si sa ia cele mai bune decizii pentru asociatie in numele membrilor care au votat componenta CD! Eu ma bucur ca amandoi sunteti astazi membri APAIR, ceea ce inseamna ca apreciati macar cateva lucruri bune pe care “monstruosul CD” le-a facut.
    Pana acum avem un numar semnificativ de inregistrari, agentii imobiliari au raspuns cu interes evenimentului contestat in comentarii si sper ca se intelege foarte clar ca marti vom vorbi de MLS si colaborare intre agenti/agentii! 
    Am renuntat sa incerc sa conving pe unul si altul de utilitatea APAIR si MLS, apartenenta in ambele fiind voluntara si independenta una fata de alta. Raman la dispozitia celor ce vor sa afle mai multe informatii, asigurandu-va ca nimeni nu va fi fortat sa devina memru al asociatiei. 
    Un coleg membru APAIR mi-a sugerat ca atunci cand simt ca mi se termina bateriile (ca atunci cand am citit comentariile de aici) sa raspund precum John F. Kennedy: ”Ask not what your country can do for you but what you can do for your country.”
    Va invit sa inlocuiti cuvantul “country” cu “comunitatea agentilor imobiliari” in citatul de mai sus, sa vedem ce iese… 
    Cu respect, 
    Ileana Preda

  3.  10 Gabriel Alexandru
    24 May 2012 :: 11:31 pm
      -3 (5/2) NU sunt de acord Sunt de acord

    Daniel, afirmatiile pe care le-am facut au la baza adevarul si le-am facut pentru a ajusta asteptarile participantilor privind intalnirea de marti. La intalnirea pe care a mentionat-o Ileana participantii se asteptau sa afle cum sa faca reprezentare, ori sa obtina exclusivitate – fiecare ce intelegea atunci, asa cum a fost promovat ‘cursul’. In schimb a fost, de fapt, 80% o sesiune de prezentare DE SOFTWARE MLS.

    Tu nu stii ceea ce stiu eu, nu stii cum a ‘functionat’ asociatia anul trecut, nu stii de discutiile si uneltirile din culisele CD-ului. Daca te intereseaza adevarul intreaba membrii CD-ului si vei afla. Afirmatiile si deductiile tale arata ca, cel putin in acest caz, te grabesti sa tragi concluzii si pui mai presus interesul propriu – legat de eveniment, de grup, etc. – si ignori realitatea. Am multumit la scena deschisa tot ceea ce a facut Sorin si Dan, le-am sustinut si le sustin inca activitatea, Ileana poate sa confirme, dar imi place sa vad realitatea asa cum este. Cine vrea sa se imbete cu apa rece n-are decat.

    Gabriel.....tu vezi lucrurile dintr-un anumit unghi. E posibil sa nu fie cel corect. De-a lungul timpului, am avut si eu conflictele mele cu CD-ul. Dar am trecut si eu si ei, peste acele lucruri. Si asta, dintr-un singur motiv : avem nevoie unii de altii. E normal sa imi apar evenimentul Gabriel, dar oare, din partea ta e normal sa incerci sa il discreditezi ? Daca eu am un interes, in apararea lui, care este interesul tau in discreditarea acestuia ? Nu as vrea sa cred ca asist, pe terenul meu, la o lupta intre francize.....
  4.  9 Ileana Preda
    24 May 2012 :: 12:30 pm
      2 (0/2) NU sunt de acord Sunt de acord

    Revenind la “subiectul emisiunii”, va asteptam cu drag la eveniment, marti 29 mai 2012 la IBC Modern!

  5.  8 Sorin Udrea
    24 May 2012 :: 10:55 am
      0 (3/3) NU sunt de acord Sunt de acord

    Daniel: Referitor la nivelul Flexmls in comparatie cu ceilalti vendori americani… Pentru ca cineva sa nu creada ca am gasit si noi cel mai amarat furnizor Flexmls si l-am adus in Romania , iata mai jos concluzia celui mai important Survey din America de Nord cu privire la calitatea sistemului Flexmls:

    “FBS has always been impressive for its ability to maintain excellent satisfaction levels
    even as its customer base has expanded, and IT IS THE SATISFACTION LEADER AMONG LARGER VENDORS”
    11th Annual MLS Customer Satisfaction Survey
    January-February 2012
    Clareity Consulting

    E bine sa se stie ca cine alege Flexmls alege software-ul MLS cu cel mai bun rating privind satisfactia utilizatorilor, dintre toti furnizorii mari de sisteme MLS din SUA!

  6.  7 Marian Popa
    24 May 2012 :: 10:42 am
      2 (1/3) NU sunt de acord Sunt de acord

    Haideti sa ii multumim si lui Dan Negulescu!Fara Dan nu era nici CRS, nici Shuttleworth, nici Macaluso, etc!Felicitari Dan!

  7.  6 Sorin Udrea
    24 May 2012 :: 9:46 am
      2 (2/4) NU sunt de acord Sunt de acord

    Gabriel: Nu este nicio problema din partea mea sa iti faci reclama la propria franciza. Totusi, este neetic sa faci afirmatii defaimatoare despre concurenta si, daca ai fi membru al unei Asociatii as fi nevoit sa introduc acum o plangere de Cod Etic. Eu nu sunt nici macar membru in conducerea APAIR, tocmai pentru a evita conflictul de interese. Faptul ca francizorul regional Mister D Company a gazduit sediul APAIR pentru perioada de inceput a fost un ajutor, asa cum au fost si donatiile pe care diferiti membrii, inclusiv noi, le-au facut pentru Asociatie asa cum au fost si formularele si toate documentele pe care eu le-am pus gratuit la dispozitia tutoror… Perioada de inceput a trecut si decizia de mutare a sediului a fost deja luata. Eu m-am retras de mult timp din viata Asociatiei si ajut doar cu ce este nevoie si cand sunt solicitat.

    In alta ordine de idei, este foarte deranjat dar mai ales neetic faptul ca insinuezi, desi stii foate bine ca nu este asa, ca participarea la Flexmls este obligatorie si ca APAIR nu are dreptul sa contracteze cu un alt furnizor MLS. Am mai avut aceasta discutie de foarte multe ori: APAIR si Flexmls NU AU UN CONTRACT EXCLUSIV, IN NICIUN SENS. NICI TOTI MEMBRII APAIR NU SUNT MEMBRI FLEXMLS SI NICI INVERS! SI SUNT SIGUR CA STII DEJA ACEST LUCRU, DIN MOMENT CE FRANCIZA CENTURY 21 OVIDIU CRISTESCU A FOST UN TIMP DOAR MEMBRA APAIR DUPA CARE A ALES SA DEVINA SI MEMBRA FLEXMLS. Te rog mult sa ii intrebi pe ei daca au fost constransi in vreun fel si daca in prezent simt ca sunt defavorizati in comparatie cu alti membri? Eu sunt sigur ca tu stii deja raspunsul, si tocmai asta mi se pare foarte nedrept din partea ta.

    Niciuna din afirmatiile tale nu poate fi sustinuta si voi termina aici aceasta argumentare, pentru a nu prolifera pata pe care tu ai inceput sa o arunci asupra evenimentului promovat prin acest blog. Eu nu mi-am permis si nu-mi voi permite niciodata sa intru pe o pagina unui eveniment al unei terte pati si sa arunc cu noroi.

    Poti foarte bine sa te informezi inainte de a mai face astfel de afirmatiii, ii cunosti personal si pe Ileana, si pe Daniel, si pe toti ceilalti implicati in viata APAIR si in comunitatea imobiliara iar astfel de interventii nu pot fi facute decat cu rea credinta…

  8.  5 Gabriel Alexandru
    23 May 2012 :: 11:46 pm
      -2 (6/4) NU sunt de acord Sunt de acord

    @Daniel

    Este ok sa avem un singur MLS, chiar si unul pentru fiecare judet ori localitate. Ceea ce nu este si nu va fi niciodata ok este ca o agentie imobiliara sa controleze MLS-ul si Asociatia Profesionala.

    Cat despre ce au reusit francizele in tara noastra nu pot sa spun multe pentru ca nu cunosc. Stiu doar ca MLS nu exista fara exclusivitate, iar exclusivitatea este extrem de rara fara servicii de calitate, fara trainig adecvat, fara buget de marketing alocat pentru client, fara reprezentare. Si mai stiu ca este o franciza care a taiat in carne vie, care a investit foarte mult in educatie, care a pus interesul clientului pe primul loc si care acum face reprezentare 100%, ca la carte. Si care pune suflet pentru fiecare client in parte.

    @Sorin

    De conflictul de interese in care te afli, poate bine intentionat, am mai discutat, ultima data atunci cand mi-am dat demisia din functia de vicepresedinte al asociatiei ce are sediul la tine la firma.

    Atunci cand Asociatia va fi cu adevarat democratica, neutra fata de toti jucatorii din piata, cand va avea puterea sa isi aleaga orice MLS doreste sau cand MLS-ul va apartine Asociatiei ori unui furnizor neutru, atunci si numai atunci ceea ce ai construit va incepe sa mearga, cu adevarat. Pana atunci vei vedea reflectia ultimilor ani iar o alta asociatie si un alt MLS vor apare ca o alternativa fireasca si cautata a celor care imbratiseaza aceasta profesie minunata pe termen lung.

    Gabriel, ca MLS-ul sa fie functional la intreaga capacitate, trebuie sa fie regional. Apoi, sub egida asociatiei, e nevoie de un master MLS care sa includa toate MLS-urile regionale. Dar pana atunci.... Controlarea de catre Sorin Udrea a FLEX-ului, e bullshit si stii si tu asta. Conditia de monopol pe piata, o are cel ce detine MLS-ul, indiferent cum il cheama. APAIR sau orice alta asociatie, nu este destul de puternica, pentru a aduce sau crea un MLS. Nici acum , cum nu a fost nici anul trecut si cum nu va fi nici anul viitor. Repet ce am scris mai jos Ilenei : asta avem, de asta ne folosim! Pentru un furnizor extern, din alta tara, nu suntem o piata care sa merite atentia lor. Firmele locale, nici ele nu vad inca oportunitate de business in realizarea unei solutii adevarate de tip MLS. Unii incearca sa ne ofere surogati de MLS, e adevarat, dar fara a intelege intreaga esenta a acestui instrument. Pentru altii, inca nu meritam investitia. Si atunci : fara nici un MLS sau cu singurul MLS disponibil ? FLEX MLS, nu e vreo racheta NASA si nici nu are in spate geniul lui Steve Jobs, ori marketingul Apple. Dar, e aici, e real, e util, e utilizabil, ne aduce plus valoare. Sa nu il folosesc doar pentru ca, e vandut de Sorin Udrea ? Daca era sa merg pe acest principiu, ar trebui sa imi car gunoiul in spate de acasa pana la granita sectorului, pentru ca nu imi place de Prigoana, sa nu cumpar paine de la supermarketul de la parterul blocului, ca patronul are fata de borfas, ci sa merg in fiecare dimineata pana la prima statie dupa paine, etc, etc, etc. La afirmatiile legate de "controlarea asociatiei", tin sa te atentionez ca prin cele afirmate, jignesti un numar important de persoane, membri ai asociatiei si membri ai consiliului director. Afirmatiile tale sunt pripite, tendentioase si lipsite de etica. Ca simplu membru al asociatiei, ma simt jignit si cele spuse de tine. Eu nu ma simt condus nici de Sorin, nici de Realpro. Cu atat mai mult, membrii consiliului director, ca indivizi si reprezezentanti de companii imobiliare, sunt convins ca simt acelasi lucru. APAIR nu e condusa de Sorin Udrea si Dan Negulescu, ci de o mana de oameni inimosi si dispusi sa isi sacrifice din timpul si banii lor, pentru binele tuturor celor pe care ii reprezinta. Sunt oameni care in loc sa faca bani, pe teren, aloca zeci de ore saptamanal pentru problemele asociatiei si in speranta unui viitor mai bun pentru noi toti. Pe toti acestia, prin afirmatiile tale, i-ai jignit Gabriel! Iar la final, imi permit sa te intreb : dupa ce ai facut aceste afirmatii, la urmatorul eveniment de networking la care te vei intalni cu ei, poti sa ii privesti in ochi ?
  9.  4 Ileana Preda
    23 May 2012 :: 8:17 pm
      2 (2/4) NU sunt de acord Sunt de acord

    Primul lucru pe care l-am facut cand mi-am inceput activitatea ca agent imobiliar in Romania a fost sa caut un serviciu MLS, o unealta indispensabila unui agent care a utilizat un astfel de sistem timp de 6 ani in Statele Unite. Am cautat ce am cautat si am ajuns la APAIR, la o prezentare FlexMLS. Acolo l-am cunoscut pe Sorin Udrea si Dan Negulescu, doi “nebuni” care descriau modul de lucru optim in domeniul imobiliar (cu care eram atat de familiarizata), unei sali plina de agenti imobiliari entuziasti care isi doreau mai mult de la aceasta meserie. Restul e istorie… Ceea ce am vrut sa punctez in aceasta postare este ca incepand cu acea zi am devenit utilizator de FlexMLS (si membru APAIR) si nu as avea nici un motiv sa renunt la acest serviciu sau la asociatie pentru ca intamplator Sorin Udrea poarta mai multe palarii. Lucrez cu placere cu toti agentii REALPRO, am facut deja tranzactii datorita recomandarilor lor si pana acum nimeni nu mi-a pus pistolul la tampla sa ma alatur francizei lor. Nicio secunda nu mi-am simtit afacerea amenintata de franciza REALPRO sau de Sorin Udrea prin MLS Leader, ca furnizor MLS. Pana va aparea un alt MLS sau alta struto-camila romaneasca, raman un utilizator fidel. Cand va aparea altul va trebui sa fie suficient de capabil sa imi castige increderea asa cum au facut-o FlexMLS si APAIR, inca de la prima intalnire.
    @Sorin: Te admir pentru ceea ce ai facut pana acum atat la nivel de comunitate, cat si pentru ca ai reusit sa implementezi reprezentarea exclusiva si uneltele aferente in afacerea proprie. Imi doresc mai multi competitori (colaboratori) ca tine! Mult succes in continuare!
    @Gabi: Cred cu tarie ca problemele existente in domeniul imobiliar nu vor fi rezolvate prin aparitia unui MLS autohton sau infiintarea unei alte asociatii.

    Ileana, instrumente software demunite MLS, exista in Romania si sunt chiar folosite. MLS curat, exista doar FLEXMls. Eu nu exclud oportunitatea unui MLS autohton, ci din contra, m-as bucura ca acesta sa devina realitate. Concurenta este benefica si ar fi atat in interesul nostru ca agenti, cat si in interesul clientilor nostri. Apoi, recunosc ca la nivel de piata imobiliara, un MLS cu meniu integral in limba romana, cu functionalitati si terminologii romanesti, ar fi din punctul meu de vedere mai usor de acceptat de o masa critica de agenti imobiliari. Insa, in Romania anului 2012, avem o singura varianta : FLEX MLS! Si doua optiuni : sa asteptam ani de zile, pana apare a doua varianta, sau sa ne folosim de cea existenta. E simplu. Iar utilizarea FLEX-ului, aduce beneficii in munca noastra cea de toate zilele, acum si aici. Cand o sa avem din ce alege, o putem face.
  10.  3 Sorin Udrea
    23 May 2012 :: 4:06 pm
      4 (1/5) NU sunt de acord Sunt de acord

    Gabriel, Daca nimeni nu a facut-o inaintea mea, am facut-o eu, pentru ca sunt primul care a simtit nevoia de a lucra in reprezentare exclusiva folosind alaturi de alte instrumente si un sistem MLS performant. Si din primul moment am inteles ca acest sistem MLS nu trebuie tinut doar pentru o agentie imobiliara ci trebuie pus la dispozitia tuturor.

    Serviciul FlexMLS este intr-adevar singurul serviciu MLS din Romania. FBS Data Systems (furnizorul Flexmls) este prezenta in Europa prin partenerul sau MLSLeader. Serviciul FlexMLS este furnizat de FBS Data Systems direct de pe serverele din SUA, la fel ca pentru orice alti agenti imobiliari din lume. MLSLeader ca reprezentant al FBS in zona ofera suportul si trainingul pentru sistemul Flexmls. In ceea ce priveste franciza REALPRO, aceasta este o retea de franciza integral romaneasca care foloseste si ea serviciile Flexmls, la fel ca inca 30 de agentii din Romania, neavand niciun regim preferential si avand acces la acelasi portofoliu de proprietati si la aceleasi functionalitati ca orice membru Flexmls din Romania sau chiar din Statele Unite. Pentru a evita confuziile, mentionez ca participarea la sistemul Flexmls nu este in niciunfel legata de intrarea in vreo franciza imobiliara sau vreo asociatie imobiliara. Vorbim de companii diferite, eu personal sustinandu-le pe amandoua in calitate de fondator si sustinator al reprezentarii exclusive si MLS-ului in Romania.

  11.  2 Gabriel Alexandru
    23 May 2012 :: 11:50 am
      -6 (8/2) NU sunt de acord Sunt de acord

    Pentru cei ce nu au inteles pe deplin avantajele sistemului de reprezentare si a MLS-ului, este o oportunitate extraordinara deoarece acesta este solutia la intrebarea “noi cum colaboram?” ori “noi cum sa oferim servicii mai de buna calitate?”, intrebari ale caror raspunsuri se reflecta direct in contul nostru bancar.

    Partea proasta este ca in Romania nu exista decat un singur MLS notabil iar acela apartine unui retele de francize. Ca urmare, MLS-ul respectiv dar si ideea de MLS se va dezvolta extrem de incet deoarece putini sunt oamenii care vor sa lucreze pentru concurenta ori sa adere la acea franciza. Iar primul pas spre dezvoltarea MLS-ului este (sa invatam) sa lucram in reprezentare. Al doilea pas este sa avem o politica corecta de comisioane si, mai ales, de impartire a comisioanelor pentru colegii colaboratori. Daca la o proprietate sunt platit cu 1% si la alta sunt platit cu 2% oare unde o sa-mi duc cumparatorii intai?

    Ar mai fi o solutie, pe care am mai discutat-o cu Razvan: acea de a face un MLS romanesc si, daca este nevoie, o noua asociatie. Ramane un subiect deschis dar viata merge inainte.

    Gabriel....din pacate, la noi functioneaza asa : erau 10 MLS-uri, nu era bine ,pentru ca erau prea multe si agentii imprastiati intre ele; e doar unul, nu e bine, ca nu exista diversitate. Cum o dai, nu e bine. Dar, in timp, toate se aseaza. E intradevar pacat ca francizele venite din afara, nu au reusit sa aduca cu ele un MLS functional, nici macar in interiorul retelei.
  12.  1 Sorin Udrea
    23 May 2012 :: 9:27 am
      2 (3/5) NU sunt de acord Sunt de acord

    Daniel, multumim pentru sprijin in organizarea evenimentului. Multumim si Imopedia. Flexmls Romania si IRPF sunt bucuroase sa organizeze aceasta prezentare si sa il gazduiasca pe domnul Peter Shuttleworth, membru in Board-ul FBS Data Systems – creatorii Flexmls. Peter Shuttleworth s-a alaturat Board-ului FBS in Septembrie 2011, aducand cu el experienta sa vasta in domeniul tehnologiei si serviciilor MLS. O scurta prezentare despre experienta si activitatea lui Peter puteti vedea pe blogul FBS https://www.flexmls.com/blog/peter-shuttleworth-and-steve-malme-join-fbss-board-of-directors/

    Suntem onorati de faptul ca evenimentul se va desfasura sub egida FOCUS!

Lasa un comentariu

Cauta
info
Ultimele Comentarii
e super articol adevarat daca nu te zbati si nu esti ferm nu poti face bani
@Marin Catalin: Foarte corect! Lucrez in domeniul imobiliar si stiu: Supararea Vanzatorilor = Bucuria Cumparatorilor (cei care nu au nevoie de imprumu...
Subscriu si plagiez informatiile daca mi se permite, sunt puncte foarte bune de care ne lovim zilnic, sau ii trimit aici. Trebuie adaugata "solutia" d...
Marin Catalin on
10-Episodul III: Pretul
Da, e ok articolul.Treaba e ca o simpla constatare a vietii dtale de agent imobiliar sau de patron in imobiliare.Daca darea in plata intra in vigoare ...
Din păcate... never-ending story! :)
Blog IMOPEDIA
Imopedia RUN
20-Sep-2012
Asigurarea obligatorie a locuințelor s-a transformat într-un concept atât de superfluu încât parcă orice discuție trece pe lângă urechile celor care ar trebui să fie dire
Bloguri AFILIATE IMOPEDIA
Dragos Dragoteanu
18-Feb-2019
In Romania nu exista numai impredictibiliate fiscala. Exista si una a profiturilor. Altfel spus, companii private romanesti si straine, ani la rand, nu au putut sa-si prezica "nor
Adrian Crivii
01-Jan-1970
Tag-uri
RSS Feed
Subscribe in NewsGator Online Add to netvibes Subscribe in Bloglines Add to Google Reader or Homepage Powered by FeedBurner