Renumit în lumea modei, Tommy Hilfiger își adaugă un nou capitol în CV: designerul se transformă în hotelier. Prima proprietate din ceea ce urmează a fi un întreg lanț va fi deschisă în luxosul cartier South Beach, din Miami, Florida. Hotelul va fi dedicat exclusiv celor care dețin un card de membru, pentru care taxa anuală va fi de cel puțin 2.000 dolari.

39744-0.jpgFondatorul celebrului brand de haine ce îi poartă numele, Tommy Hilfiger a început să se afirme în lumea modei încă din anii ’80, cu linia vestimentară bărbătească inspirată din uniformele elevilor de la școlile americane private. Cucerind o lume întreagă, designerul a lansat linia vestimentară dedicată femeilor și diferite accesorii de lux, precum parfumuri, iar în 2006, și-a vândut compania către Apax Partners, pentru fabuloasa sumă de 1,6 miliarde de dolari. Deși a rămas designerul principal al grupului, Hilfiger a început să fie interesat și de alte domenii, în prezent anunțând că intenționează să inaugureze prima unitate dintr-un lanț hotelier.

Designerul american a achiziționat încă de acum doi ani hotelul Raleigh, din Miami, pentru care a plătit 70 de milioane de dolari. Construit în 1941, hotelul este deja un simbol în stil art deco, însă noul său proprietar plănuiește să îl transforme într-un hotel-boutique ultra-luxos, dedicat unei comunități exclusiviste.

„Este cu adevărat un vis devenit realitate. Mă gândesc la un astfel de proiect de mulți ani și mi s-a părut mereu că este o reală provocare să găsesc locația perfectă, hotelul ideal căruia să îi aduc gloria și șarmul de altă dată. Într-un sfârșit, am reușit să găsesc acest lucru cu Raleigh”, a declarat Tommy Hilfiger pentru CNN.

Hilfiger intenționează să extindă actualele camere, plan în urma căruia hotelul va ajunge să aibă 88 de camere, de la 109 câte are în prezent. Accesul clienților se va face numai pe bază de abonament, iar cei care își vor achita taxele din vreme vor beneficia de o suită de servicii unice. Toți membrii vor avea acces la spa, la un club de întreținere personală și la restaurantul din incintă. Hotelul va intra în renovare spre sfârșitul acestui an, noul său proprietar estimând că lucrările se vor întinde pe o perioadă de 18 luni.

  • Cu toate că nu au fost stabilite prețurile exacte, reprezentanții hotelului au precizat că taxa anuală plătită de membri va fi ușor mai scumpă decât la hotelul vecin, Soho Beach House, unde cardul de membru costă 2.000 de dolari
  • Culorile tradiționale ale brandului Tommy Hilfiger – roșu, alb și albastru – nu vor fi evidente în acest hotel, încât va fi „deținut și creat de persoana Tommy Hilfiger, nu de brandul vestimentar cu același nume”
  • Designerul american a declarat deja că plănuiește să extindă brandul Raleigh și în alte orașe, Los Angeles, Aspen, New York și Londra fiind printre primele opțiuni

Denumită și SoBe, South Beach este cea mai veche și cea mai costisitoare zonă din Miami, unde sunt ridicate hoteluri pretențioase. Hilfiger și soția sa, Dee Ocleppo, dețin deja o locuință în cel mai însorit oraș american, precizând că au ales să deschidă un hotel aici pentru că este una dintre cele mai animate destinații ale lumii, „pe care o iubești mai mult cu fiecare vizită”. Orașul oferă în jur de 50 de hoteluri ultra-luxoase, prețul mediu pentru o cameră în 2016 fiind de 406 dolari/noapte, potrivit unui studiu al agenției de turism STR. La Raleigh, costul mediu este, în prezent, de 435 dolari/noapte, Hilfiger precizând că prețul va urca după încheierea lucrărilor de renovare.

CITEȘTE ȘI ALTE ARTICOLE:

 

 

19 March 2016