15 septembrie Teatrul de Operetă - Ion Dacian

Smaranda Heroiu este, din 2016, directorul executiv al UPGRADE 100 (iCEEfest), cel mai mare festival regional de digital & tehnologie. Cu o experiență de 15 ani în domeniul comunicării și al strategiei de business, Smaranda este o cercetătoare pasionată de subiecte precum societatea viitorului, inteligența artificială, inovarea în tehnologie și efectele acesteia în domenii precum educație, sănătate și piața muncii.

Așadar, prezența ei la The Art of Real Estate, în calitate de speaker, era inevitabilă. Omul potrivit, în locul potrivit, la momentul potrivit.

Pentru că trăim și muncim într-o societate care se schimbă continuu, într-un ritm rapid, în toate domeniile și pe toate nivelurile - global, regional, comunitar, grup, individual. De aceea, este esențial să conștientizăm impactul digitalizării atât asupra societății, în ansamblu, cât și asupra companiilor și mărcilor individuale. Și nu doar dintr-o perspectivă entuziastă, sau nefastă. Ci cu ochi critici.

Cred cu tărie că trebuie să vorbim mai mult despre principalele surse care perturbă societatea actuală și care, evident, au impact și în industria de real estate. Preocuparea pentru transformările generate de revoluția digitală în viața personală și profesională este o responsabilitate firească a fiecăruia dintre noi

Smaranda Heroiu

The Art of Real Estate, cel mai important eveniment imobiliar organizat vreodată în România, este, probabil, și cel mai bun moment pentru a vorbi deschis despre „The new age of disruption”. Profesioniștii din imobiliare au nevoie de o astfel de discuție, indiferent de locul în care își desfășoară activitatea.

Venind din zona de imobiliare, marketing, comunicare și antropologie, Smaranda abordează în talk-urile susținute, teme familiare dar și incomode, dintr-un unghi cât se poate de imparțial. Internetul, ecosistemul digital și tehnologia dezvoltată exponențial pe atât de multe verticale, trebuie privite dincolo de triumful democratizării informației, al rețelelor sociale și al oportunităților create în educație, afaceri, medicină și multe alte domenii.

Zona de imobiliare îmi este foarte dragă, pentru că în acest domeniu mi-am început cariera corporatistă. Și a fost o perioadă de învățare foarte intensă, cu multe lecții care m-au format ca om, cu un mentor căruia îi datorez buna înțelegere a domeniului dar și a mediului de afaceri, în general și cu multe reușite care m-au făcut să înțeleg importanța cunoașterii comportamentului uman – fie că vorbim de cel din echipă, de consumator, de client, de partner, de furnizor

Smaranda Heroiu

Smaranda Heroiu a lucrat, timp de trei ani, pentru Anchor Grup. A coordonat departamentul de marketing și comunicare pentru București Mall, Plaza România și urmărit implementarea primei campanii 360o pentru ansamblul rezidențial InCity Residences. Cu un buget considerabil și obiective ambițioase – campania, gândită de Antonescu PR și ThinkDigital, s-a bazat pe un studiu de piață și a fost declinată în mai multe flight-uri de publicitate de display, outdoor, radio (Guerrila), content (Răzvan Zamfir/ Business Cover a fost rezident în complex) și parteneriat cu Class Living (apartamentele erau vândute mobilate). Ulterior, Smaranda a rămas în zona de retail big box, gestionând proiecte precum lansarea Coresi Brașov.

În prezent este implicată în mai multe companii, coordonează operațiunile festivalului UPGRADE 100, curatoriază conținutul și agenda pentru conferința Climate Change Summit, acordă consultanță pentru start-up-uri dar și pentru organizații internaționale precum OSCE și companii multinaționale, gestionează proiecte de implementare de programe de digitalizare și susține conferințe pe teme diverse - transformare digitală, fintech, științe sociale, economie circulară.

Este pasionată de antropologie și militează pentru înțelegerea acesteia -”pentru că ne oferă o informație contextualizată, cu ajutorul cărora, companiile dar și oamenii își pot formula ipoteze valide de lucru și, implicit, pot crea imagini mai fidele ale prezentului și viitorului. Suntem diferiți în atât de multe dimensiuni - ca indivizi, ca grupuri, comunități, popoare, rase, etc – cu obiceiuri, comportamente și reacții diferite. Pentru a fi mai buni, pentru a comunica eficient, pentru a conviețui, de ce nu, pentru a vinde – pentru a ne adapta la o societate atât de pestriță și în continuă metamorfoză, trebuie să înțelegem sau măcar să cunoaștem de unde provin aceste diferențe, să navigăm acest univers al identităților multiple și să le respectăm”.

Despre eveniment

DATA: 15 septembrie, începând cu ora 9:00

LOCAȚIA: Teatrul Național de Operetă - Ion Dacian

ORGANIZATORI: APAIR și IMOPEDIA.ro, CU SPRIJINUL: MLS.ro și NAR

REZERVĂRI: www.TheArtOfRealEstate.ro

Mai citește și:

Activezi în industria imobiliară? Rezervă-ți locul la evenimentul imobiliar al anului!

The Art of Real Estate - primul eveniment de anvergură marca APAIR și IMOPEDIA.ro

7 September 2022