În perioada următoare, magazinele din București Mall își așteaptă clienții cu oferte speciale și reduceri de până la 70% la colecția de vară.

37702-summer_sales_bucuresti_mall_fata.jpgPrimul centru comercial modern din România dă startul reducerilor de vară. În fashion mall-ul bucureștenilor, clienții au la dispoziție cele mai noi outfit-uri și accesorii de vară pentru femei, bărbați și copii, decorațiuni pentru casă și grădină la Bamboo, lecturi de sezon la Diverta. Ei pot consulta ofertele de ultimă oră ale agențiilor Tui Travel pentru vacanță, își pot rezerva bilete de avion prin Blue Air sau își pot achiziționa gadgeturi de la magazinele Apple, Media Galaxy și operatorii de telefonie mobilă.

București Mall își așteaptă clienții cu reduceri de până la 70% în magazinele partenere Accessorize, Adidas, Debenhams, Kenvelo, Mango și Sephora. La brandurile Deluxe Cards, Brands for Kids, Imaginarium, Office Shoes și Timeout, clienții pot găsi articole de vară cu până la 60% mai ieftine.

Își pot achiziționa haine, accesorii, parfumuri și cosmetice la prețuri cu până la 50% mai mici clienții magazinelor Aldo, Andrew’s Tie, Bata, Bigotti, The Body Shop, BSB, Camaieu, Collective, Colin’s, ECCO, Golden Point, H&M, Intersport, Koton, LC Waikiki, Lee Cooper, Marks & Spencer, Massimo Duti, Meli Melo, Mothercare, Pandora, Stefanel, Tommy Hilfiger, Yves Rocher, Z Generation. Samsonite are în oferta de sezon articole ale căror prețuri sunt reduse cu până la 50%. La al treilea produs cumpărat, reducerile sunt de 60-80%.

Lista completă a reducerilor, pe pagina oficială a centrului comercial.

În plus, pentru cumpărăturile în București Mall, posesorii de Fidelicard pot câștiga puncte în valoare de 500 de lei. Cele trei premii vor fi acordate automat clienților cu cele mai mari sume cheltuite în perioada 15 iulie, ora 10.00, și 15 august, ora 22.00, care folosesc cardul de fidelizare Fidelicard pentru încărcarea punctelor aferente cumpărăturilor. Câștigătorii vor fi anunțați pe 17 august. 

****

Grupul Anchor este prezent în România din 1997, fiind unul dintre cei mai puternici jucători de pe piață prin portofoliul său de proiecte de retail, rezidențiale și clădiri de birouri. Anchor Grup a construit în România București Mall primul centru comercial modern la nivel local. De asemenea, grupul deține Plaza România, una dintre cele mai populare destinații pentru cumpărături din București, Anchor Plaza, prima clădire de birouri de clasă A integrată cu un centru comercial, și InCity Residences, ansamblu rezidențial situat în centrul Capitalei. Valoarea totală a investițiilor efectuate până în prezent se ridică la peste 350 milioane euro. Grupul continuă activ dezvoltarea unor proiecte de anvergură și extinderea platformei de servicii.

13 July 2015