Ținând cont de avansul proiectelor rezidențiale, Symmetrica, liderul pieței locale de pavele și borduri vibropresate și cel mai mare producător autohton, anunță extinderea portofoliului cu două game de produse noi speciale pentru amenajarea curților și a grădinilor.

37701-symmetrica_2.jpgAstfel, cele două noi colecții, Symmetrica Select și Symmetrica pentru Grădină, devin principalele soluții de amenajare pentru clienții rezidențiali care își doresc produse cu un design exclusivist și o durată de viață îndelungată. Noile pavaje, alături de kit-urile destinate îngrijirii grădinii, încurajează amenajarea unor ambiente unice prin culoare, forme și texturi, oferind beneficiarilor peste 30 de produse diferite.

„Lansarea noilor game va avea un impact important și în business-ul companiei. Astfel, în 2015, estimăm o creștere a volumelor livrate către proiecte rezidențiale până la 20%, față de 10% în 2014”, a declarat Sebastian Bobu, Directorul Executiv al Symmetrica.

Referitor la cifra de afaceri, reprezentantul companiei mizează pe continuarea trendului ascendent din ultimii ani și țintește o majorare a business-ului cu circa 5%, până la peste 77 de milioane de lei (17,3 milioane de euro).

„Decizia de a extinde gama de produse a venit ca o urmare firească în evoluția companiei noastre și din dorința de a satisface exigențele din ce în ce mai mari ale clienților în ceea ce privește calitatea și designul produselor”, a mai explicat Sebastian Bobu.

Acesta a subliniat, de asemenea, că lansarea noilor produse vine și în întâmpinarea avântului pe care l-a luat piața imobiliară rezdențială.

„Fie că este vorba de ansambluri rezidențiale sau de construcții private, înca de la începutul anului am simțit o dezmorțire a investițiilor. În plus, constructorii optează tot mai des pentru produse de calitate superioară, pe de o parte, iar pe de altă parte proprietarii sunt mai atenți la ce materiale sunt folosite pentru amenajare”, a mai spus Directorul Executiv al Symmetrica.

Potrivit acestuia, gama Symmetrica Select impresionează prin rafinament și inovație, fiind formată din produse premium, special create pentru cele mai de durată amenajări. Dincolo de aspect, noile produse prezintă avantajul de a fi obținute prin tehnologii și metode de aplicare inovatoare, o parte din ele fiind prelucrate în mai multe etape. Mai mult, calitatea produselor din gama Select este garantată prin sistemul Aqua Protect, un sistem special de protecție dezvoltat de Symmetrica, ce asigură protejarea pavelelor împotriva apei și care poate crește durata de viață a pavelelor la peste 25 ani.

Pe de altă parte, Symmetrica pentru Grădină reprezintă un set complet de produse pentru amenajarea unei grădini autentice, fiind compus din trepte, dale, tratamente de protecție și kit-uri cu aspecte de piatră naturală, ușor de încadrat în orice ambient.

„Având în vedere succesul dobândit în cei 20 de ani de activitate, suntem încrezători în deciziile pe care le-am luat de-a lungul timpului, în special în ceea ce privește portofoliul de produse. Nivelul superior de calitate, cât și aspectul deosebit de plăcut al noilor produse vor avea, cu siguranță, un impact puternic în rândul clienților și, implicit, în rezultatele financiare anuale”, a mai spus reprezentantul companiei.   

În plus, odată cu noile produse, Symmetrica pune la dispoziția clienților și un pachet de servicii complete, pornind de la consultanță în amenajare, proiectare și până la montaj.

Durabilitate și creativitate, cuvinte cheie în noua imagine a companiei

Odată cu extinderea ofertei de produse, Symmetrica anunță și finalizarea procesului de rebranding a companiei și implementarea unei noi strategii de business. Noua identitate a brandului pune accent pe durabilitate și creativitate, două dintre atributele care au definit istoricul Symmetrica.

Lansarea noii imagini a implicat restructurarea portofoliului, precum și reinventarea site-ului de prezentare . În plus, pentru cei ce se află în căutare de inspirație pentru decorarea spațiului exterior al locuinței, Symmetrica pune la dispoziție și www.inspiratiepavaje.ro, o amplă colecție de proiecte de amenajare pentru grădini, alei și curți interioare.

„Pentru o companie cu peste două decenii de activitate, schimbarea este o etapă firească și necesară pentru a putea răspunde cerințelor de pe piață și tendințelor internaționale. Noua identitate ne reprezintă echipa de oameni devotați, gata oricând să creeze lucruri care să dăinuie”, a încheiat Sebastian Bobu.

# # #

Despre Symmetrica

Symmetrica este o companie 100% românească, producătoare de pavele, borduri și rigole vibropresate pietonale și carosabile, într-o gamă variată de forme și culori. Aceasta a fost înființată în 1994 de Florentina-Mihaela Stanciu (60% din acțiuni) și Florin-Cristinel Stanciu (40% din acțiuni).

Prima fabrică Symmetrica a fost inaugurată în 1999 la Verești, județul Suceava, urmată apoi de unitățile de producție de la Podu Iloaiei, județul Iași (2010), și Bolintin Vale, în apropiere de București (2011), Prejmer – Brașov (2012) și Cociu – Bistrița-Năsăud (2012).

Principalele proiecte pentru care Symmetrica a livrat pavele și borduri se numără Arena Națională, parcul balnear din stațiunea Vatra Dornei, magazine Carrefour, Lidl, Penny Market, parcări cu pavele ecologice în București etc. De asemenea, produsele companiei au fost folosite pentru reabilitatea de străzi, trotuare și parcuri ecologice din întreaga țară. 

13 July 2015