Protecţia Consumatorului a primit, în octombrie, 333 de reclamaţii din toată ţara şi a dat amenzi de 107.500 lei în sectorul serviciilor financiare. O parte dintre aceste amenzi au fost aplicate pentru nereguli înregistrate atât în octombrie, cât şi în lunile anterioare.

"În primele nouă luni am înregistrat 2.100 de reclamaţii, scăderea fiind semnificativă faţă de aceeaşi perioadă din 2008", a declarat Mihail Meiu, director în cadrul ANPC.

Scăderea era de aşteptat, în condiţiile în care numărul consumatorilor care ]ncheiat un contract de credit a scăzut semnificativ.

Printre principalele nereguli înregistrate de ANPC au fost: clauze abuzive în contracte, lipsa răspunsurilor la reclamaţiile făcute către bănci, blocări de carduri în ATM-uri, rambursări anticipate neoperate în cont sau refuzul instituţiilor financiare de acordate a creditelor fără motivare.



16 noiembrie 2009