Profilul cumpărătorului de real estate premium se modifică, iar cei născuți după anul 1980 redefinesc piața imobiliarelor de lux. Reprezentanții Generației Y (denumiți și „milenalii”) sunt activi în toată lumea, iar felul în care aceștia se folosesc de noile tehnologii are un impact major asupra evoluției pieței imobiliare. Tehnologia mobilă oferă acces la proprietăți din toată lumea, schimbând modul în care se tranzacționează locuințele de lux.

35848-generatia_y.jpgMedia de vârstă a celor care cumpără proprietăți de lux este mai mică decât oricând, observă specialiștii din întreaga lume.

Moștenitorii unor averi însemnate (realizate cu precădere în perioada de boom economic) au un impact puternic asupra pieței de real estate de lux, astfel că vom asista la schimbări importante în perioada imediat următoare, subliniază o analiză realizată de Crosspoint Real Estate în colaborare cu Leading Real Estate Companies of the World.

  • Reprezentanții Generației Y sunt activi în întreaga lume, însă majoritatea provine din China, țară în care nu se regăseau averi de o asemenea anvergură, până în urmă cu 15 ani
  • Milenalii au propria viziune cu privire la imobiliarele de lux, iar felul în care se folosesc de noile media și tehnologii are un impact major asupra evoluției pieței de real estate
  • Tehnologia mobilă oferă acces la proprietăți din toată lumea și redefinește modul în care se tranzacționează în prezent locuințele de lux

Mulțumită aplicațiilor mobile, clienții au acces imediat la anunțurile imobiliare din întreaga lume. Iar potrivit specialiștilor, majoritatea cumpărătorilor de lux se folosește în mod curent de noile tehnologii, inclusiv la noi în țară.

„Pentru o companie de real estate, va deveni crucial în perioada următoare să fie prezentă atât pe portaluri dedicate, cât și prin aplicații mobile, precum și să personalizeze experiența cu consumatorul prin traducerea ofertelor în cât mai multe limbi de circulație internațională sau prin conversia prețurilor în cât mai multe monede”, subliniază reprezentanții Crosspoint Real Estate.

În același timp, rețelele de socializare devin din ce în ce mai importante pentru sectorul de real estate, acest segment fiind considerat de specialiști ca având suficient potențial să devină printre cele mai de succes instrumente de vânzare a proprietăților de lux, în viitor.

„În București, media de vârstă a celor care cumpără proprietăți rezidențiale premium, în zonele centrale sau de nord ale Capitalei, este în continuă scădere. Avem clienți sub 30 ani pe care îi întâlnim ca proprietari ai unora dintre cele mai exclusiviste penthouse-uri din București. WhatsApp, Youtube, Facebook, LinkedIn au devenit limbaje comune între noi și clienții noștri – agențiile care vor înțelege această tendință vor fi câștigătoare în viitor”, declară Mihai Dumitrescu, managing partner Crosspoint Investment Banking & Real Estate.

ARTICOLE RECOMANDATE:

 

 

26 noiembrie 2014