Fashion House Outlet Center București a obținut rezultate spectaculoase în 2015, pe măsură ce tot mai mulți români pasionați de modă optează pentru cumpărăturile în outlet ca modalitate de a-și reînnoi garderoba cu articole de marcă și a economisi în același timp. Principalii indicatori de performanță a proiectului, cum ar fi volumul de vânzări, valoarea cumpărăturilor per client și valoarea medie a unei tranzacții (ATV), au urcat la cele mai ridicate niveluri din ultimii 5 ani.

39710-fashion_house_outlet_centre_bucuresti.jpgCea mai importantă evoluție înregistrată de outlet-ul FASHION HOUSE în 2015 o reprezintă creșterea considerabilă a vânzărilor: atât valoarea cumpărăturilor per client, cât și valoarea medie a unei tranzacții (ATV) au urcat la niveluri record, demonstrând astfel că FASHION HOUSE Outlet Center atrage tot mai mulți clienți cu venituri peste medie.

În plus, vânzările totale realizate în cadrul centrului la nivel de lună au înregistrat creșteri cu până la 20% în 2015, conducând la o creștere anuală de 10,5% față de anul 2014. Rata de conversie (ponderea cumpărătorilor în numărul total de vizitatori) s-a majorat cu 23,8% față de anul precedent. Creșterea volumului de cumpărături și a ratei de conversie indică faptul că strategia companiei de a îmbunătăți mixul de chiriași și de a implementa în mod susținut acțiuni de marketing în cadrul centrului a condus la atragerea unui număr mai mare de cumpărători. În fiecare lună, FASHION HOUSE Outlet Centre București organizează acțiuni de  tip Extra Value (oferirea unui discount suplimentar față de prețul de outlet), cum ar fi Super Outlet Shopping Days, ofertele de tip 1+1 și weekend-urile cu reduceri de 50% la toate produsele achiziționate. Pe lângă acestea, zilele cu reduceri suplimentare (Extra Discounts Days) s-au dovedit a fi o metodă de succes pentru a atrage cumpărători și a spori vânzările în afara evenimentelor promoționale mari. În consecință, procentul clienților care vizitează outlet-ul cel puțin o dată pe lună s-a dublat față de 2009.

- Outlet-ul FASHION HOUSE din București se bucură de interes crescut din partea cunoscătorilor de modă, iar rezultatele bune obținute pe parcursul anului 2015, chiar și în contextul revenirii puterii de cumpărare la nivel local, sunt o dovadă a acestui trend ascendent. Conform statisticilor, 80% dintre clienții noștri găsesc ceea ce căutau în FASHION HOUSE Outlet Centre. De asemenea, observăm că un număr tot mai mare dintre clienții noștri se întorc în FASHION HOUSE Outlet Centre, mai dornici să cumpere, pe măsură ce descoperă avantajul de a obține mai mult în schimbul aceluiași buget de cumpărături pe care l-ar cheltui într-un centru comercial tradițional - declară Brendon O’Reilly, Managing Director al FASHION HOUSE Group. “Privind către viitor, ca răspuns la nevoile din ce în ce mai sofisticate ale clienților noștri, vom continua să oferim valoare adăugată și ne vom concentra eforturile către soluții prin care să îmbunătățim experiența de shopping în cadrul FASHION HOUSE Outlet Centre și West Park Retail”, încheie Brendon O’Reilly.

Deschis în 2008, FASHION HOUSE Outlet Centre București este primul și singurul centru comercial de tip outlet din România. Având o suprafață totală de 16,000 m.p., FASHION HOUSE Outlet Centre București găzduiește un număr vast de retaileri locali și internaționali de top, printre care se numără: Puma, Adidas, US Polo, Champion, Stefanel, Collective, Otter, Mango, Tom Tailor, Benvenuti, Il Passo, Ecco, Santa Barbara, Camel Active, Reebok, Diesel, Lee Cooper, Guess, Mustang Jeans, Napoleoni, TED’s Coffee, Lacoste & Gant și mulți alții. Cu reduceri permanente cuprinse între 30% și 70% la toate articolele de modă, FASHION HOUSE Outlet Centre București completează în mod optim oferta West Park Retail – unul dintre cele mai populare parcuri de retail din București, recunoscut în mod special pentru gama sa cuprinzătoare de articole pentru casă.

14 martie 2016