Credit Agricole Bank Romania lansează aplicația de mobile banking – m-conect – un nou canal alternativ oferit clienților băncii.

35329-credit_agricole.jpgAcum, cu m-conect, clienții au acces foarte ușor la conturile lor, pot efectua operațiuni bancare și pot accesa informațiile de care au nevoie 24 de ore din 24, 7 zile din 7, direct de pe telefonul mobil. Aplicația este disponibilă pentru sistemele de operare Android și iOS și se poate accesa de către deținătorii de internet banking simplu și rapid, pentru că înregistrarea în m-conect nu presupune folosirea unui token.

“Odată cu lansarea aplicației de mobile banking ne continuăm strategia de dezvoltare a canalelor alternative de vânzare, menite să ofere clienților noștri o experiență integrată în relația lor cu banca. Astfel, le oferim clienților posibilitatea de a alege cea mai convenabilă metodă de a fi conectați cu noi: sucursalele, serviciile de internet banking, mobile banking și direct bank (operațiuni prin telefon, prin serviciul de relații cu clienți).” a declarat domnul Pierre Martin, Director General al Credit Agricole Bank Romania.

Prin m-conect se pot efectua următoarele operațiuni: vizualizare conturi și depozite (disponibile și în internet banking), plăți în lei și valută (către beneficiarii predefiniți în internet banking) și schimburi valutare. Alte informații disponibile: rate de schimb, geo-localizare a sucursalelor/ATM-urilor Credit Agricole, datele de contact ale băncii și posibilitatea setării aplicației în limba română, engleză sau franceză. Serviciul m-conect este oferit gratuit, iar taxele și comisioanele aferente tranzacțiilor inițiate prin acest serviciu sunt identice cu cele utilizate pentru serviciul internet banking.

În perioada 6 octombrie – 14 decembrie 2014, clienții băncii care efectuează prin intermediul  serviciului m-conect minim o tranzacție (plăți interbancare în lei sau valută, schimburi valutare) intră automat la tragerea la sorți, având ca premii săptamânale un încarcator extern pentru telefonul mobil și marele premiu, un telefon Apple iPhone 6.

***

Crédit Agricole Group este lider pe piața de retail din Franța și una dintre cele mai mari bănci din lume, adresându-se tuturor categoriilor de clienți.

Prezent în 60 de țări, Crédit Agricole Group este un partener important în sprijinirea proiectelor  clienților săi, în toate ariile de retail banking și linii de afaceri specializate: operațiuni zilnice, economii, credite ipotecare și de consum, asigurări, servicii bancare private, gestionarea activelor, leasing și  factoring, precum și corporate banking și investiții.

Expansiunea Crédit Agricole Group se bazează pe o creștere echilibrată care servește economiei reale și respectarea intereselor a 49 de milioane de clienți, 1,2 milioane acționari, 7,4 milioane acționari cooperatiști și 150,000 de angajați. ().

Credit Agricole Bank Romania se adresează consumatorilor individuali, întreprinderilor mici și mijlocii și marilor corporații, prin intermediul unei rețele de 22 de sucursale, situate în principalele orașe din țară și un Centru dedicat afacerilor întreprinderilor mici și mijlocii (IMM) în București.

Credit Agricole Bank Romania implementează cu succes o gamă largă de produse financiare și servicii cum ar fi: oferta de pachete salariale, credite de consum, de locuințe și finanțare corporativă, produse de economisire cu dobânzi atractive, internet banking, carduri de debit, transferuri de fonduri monetare și alte servicii. In plus, Banca oferă o gamă completă de servicii de afaceri corporate, acordând o atenție deosebită cooperării cu clienții corporativi ai Grupului.

7 October 2014