Revista Biz organizeaza in perioada 23-27 noiembrie 2009 Zilele Biz (zilelebiz.ro), cel mai mare eveniment de business din Romania, la hotel Howard Johnson Bucuresti.

Eveniment de referinta in mediul business romanesc, Zilele Biz se afla in acest an la editia a 8-a si aduce impreuna traineri, creativi premiati, antreprenori miliardari si designeri straluciti, alaturi de o audienta formata din top si middle manageri, marketing si sales manageri, specialisti in real estate, CSR, comunicare si marketing, consultanti si media."La Zilele Biz 2009 nu se va discuta despre criza. Ci despre inovatie, design, noile tehnologii si despre CSR ca investitie profitabila. Despre noul marketing, era new media si transformarea radicala a modului in care brandurile si oamenii comunica si relationeaza. Despre oameni care au reusit. ZileleBiz vor fi despre noua atitudine, care trece dincolo de strategia de supravietuire a crizei, catre reusita si succesul indiscutabil"

In cadrul Zilei de Marketing&Media va fi lansat studiul „Online - Platforma viitorului in cercetarea de piata. Studiu de caz - Comunitatile online", realizat in exclusivitate pentru revista Biz de catre Mercury Rsearch.

Dintre speakeri mentionam pe Cristian Ionescu – Country Cluster Manager, Coface, Simon Zsolt - CEO, Mediaedge:cia Hungary, Calin Fusu - CEO, Neogen.ro, Marius Ghenea - Presedinte, PCfun.ro, Michael Weiss - Vicepresedinte, A.T. Kearney, Matei Paun - Managing Partner, BAC Investment, Radu Tudorache, - Director General, Newarch Investments, Stefan Teodorescu - Director de Marketing, Fabryo, Irina Wagner - Partener Asociat , Wagner Arte Frumoase si Povesti, Aura Tatu - Business Developer, Virtual Bucharest in Second Life, Ingrid Lambru - Client Service Director, Mercury Research.

Cele cinci Zile Biz 2009 sunt:Ziua 1. AntreprenoriatZiua 2. Real EstateZiua 3. Inovatie si designZiua 4. CSRZiua 5. Media&Marketing.

Mai multe informatii despre program, participare si oportunitati de sponsorizare gasiti pe http://zilelebiz.ro.

Persoana de contact: Alina Mihai; [email protected]; 0723.972.221

***

Revista Biz (www.gandestebiz.ro) a fost lansata in anul 2000 din convingerea ca oamenii de afaceri din Romania au nevoie de un instrument care sa le ofere resursele, ideile inovatoare, modelele de succes si inspiratia de a reusi in afaceri.

Biz se adreseaza managerilor romani care care au ajuns in top prin multa munca, indrazneala, decizii inspirate si, mai ales, ambitie nemasurata de a reusi.

In timp, Biz inseamna mai mult decat o revista de afaceri - este un brand complex si o sursa completa de informare si inspiratie prin dezvoltarea unor evenimente ca : Zilele Biz, Biz Forum, GreenBiz Forum, RoTaxLaw, PowerCamp, colectia de carti Biz Books: Lovemarks, Exponential Marketing si Blog Marketing sau ghidurile Biz si proiecte online: Strategic, Bizcity si BizCampus.

Sute de profesionisti in relatii publice, publicitate, comunicare si marketing vor dezbate ultimele trenduri si provocari de pe piata, la bilantul unui an negru. Se va discuta cum a schimbat criza peisajul media romanesc, care sunt castigatorii si perdantii in 2009, precum si care sunt noile abordari in era new media si ce inseamna cyber PR. - vine in sprijinul celor care vad CSR-ul ca pe o investie, nu un cost.

Specialisti in comunicare si CSR, autoritati si consultanti vor arata cum se poate masura investia in CSR, care sunt principalele obstacole in a realiza CSR profesionist, precum si care este impactul social media in campaniile de CSR. - criza muta accentul pe inovatie.

Vom afla care sunt cele mai noi tehnologii si oportunitatile oferite de ele, cat de importante sunt inovatia si designul pentru un business si pentru campania de promovare si cum creste inovatia fidelitatea fata de un brand. - Specialistii din agentii de top din real estate, oficialitati, reprezentanti EU, investitori si bancheri vor discuta despre cat de mult a cazut piata si cu ce sacrificii au trecut agentiile si dezvoltatorii peste 2009, despre maturitatea la care a ajuns piata de real estate si cum arata noua fata a retailului romanesc. - Vom afla cu ce sacrificii au trecut antreprenorii peste anul 2009, care sunt cele 10 idei de afaceri pentru 2010, precum si care este planul de atac pentru 2010 in antreprenoriat. declara Marta Usurelu, Redactor Sef, Revista Biz.

6 November 2009