9 Octombrie 2013, Bucureşti – Volksbank România a relansat serviciile de notificare prin SMS a clienţilor, într-o variantă îmbunătăţită.

31964-volksbank-sm.jpgAstfel, dacă în varianta iniţială, notificările pe cont erau oferite diferit de cele privind tranzacţiile cu cardul, în noua variantă, serviciile au fost unificate, iar clienţii vor primi alerte indiferent că este vorba de o tranzacţie efectuată prin contul curent, sau de o tranzacţie cu cardul. Serviciul este disponibil în două variante: Info SMS şi Info SMS Plus, diferite prin gradul de acoperire a alertelor trimise şi numărul de mesaje ce pot fi primite în mod gratuit în fiecare lună.

”Când vine vorba de accesarea serviciilor bancare pe mobil, alertele prin SMS continuă să fie cel mai popular serviciu, atât în România, cât şi la nivelul Uniunii Europene. La Volksbank, numărul de utilizatori a crescut cu aproape 50% în ultimul an, însă credem că mai este mult loc de creştere”, declară Marius Istrati, şeful departamentului Management Produse Retail în cadrul Volksbank România. În prezent, aproape unul din zece clienţi foloseşte serviciul Info SMS.

Serviciul Info SMS este oferit gratuit în cadrul pachetelor de cont curent (Contul Complet şi Contul Premium), fiind disponibil şi ca serviciu de sine stătător pentru care se plăteşte un comision lunar.

Despre Volksbank

Fondată în anul 2000, Volksbank este o instituţie financiară cu origini austriece, care deserveşte peste 150.000 de clienţi, fiind una dintre cele mai importante 10 bănci de pe piaţa locală, cu active de 4.4 miliarde Euro.

Banca are 130 de sucursale, acoperind cele mai importante arii ale ţării. Ca bancă universală, Volksbank oferă astăzi o gamă completă de produse şi servicii, destinate tuturor categoriilor de clienţi: persoane fizice, companii mici şi mijlocii şi corporaţii mari.

Volksbank îşi propune să ofere produse financiare competitive şi consiliere clienţilor săi, acţionând ca un partener de încredere al acestora.

 

9 October 2013