United a decis să își modernizeze sistemul de job management pentru a crește eficiența agenției și a integrat una dintre cele mai performante soluții de software folosită de agențiile de marketing și publicitate, AD-IN-ONE. 81 de agenții de publicitate și marketing din 17 țări, de pe 4 continente beneficiază de avantajele pe care le oferă platforma AD-IN-ONE.
De mai mult timp United a căutat o soluție de job management care să rezolve într-un mod eficient fluxul de activități zilnice. Obiectivele agenției au fost să crească eficiența în proiecte, să permită echipei să acceseze în timp real toate informațiile de care are nevoie, să aibă în timp real rapoarte de profitabilitate a proiectelor si clienților, să îmbunătățească procesele de management al proiectelor mari, dar în același timp să găsească un instrument de planificare ușoară și care să ducă spre zero ”haosul” din documente și informații.
Proiectul a început la mijlocul anului 2015. Adoptarea unui sistem integrat de management al agenției semnifica la acel moment și un mod aparte de a aniversa cei 15 ani ai agenției. United a realizat o activitate intensă de documentare, evaluare și în final, de selecție a AD-IN-ONE (AIO) dintr-o listă scurtă de 3 companii furnizoare de software.
Implementarea a început cu un studiu ce a determinat cerințele speciale ale agenției și liniile directoare de setare a sistemului. Această etapă a inclus și instalarea și setarea sistemului pentru câțiva angajați ai agenției pentru acomodarea cu noul mediu de lucru.
După câteva luni de teste, sistemul AIO a fost instalat pe toate stațiile de lucru (laptop-uri și desktop-uri) din agenție. Această etapă a inclus și două zile de training-uri pentru toată agenția, împreună cu doi experți AIO.
Din mai 2016, agenția a început să lucreze efectiv în noul sistem și să implementeze toate activitățile în AIO.
”Prima dată am făcut cunoștință cu oamenii de la AIO în 2008, când ne-am întâlnit pentru o prezentare a acestei soluții. Cu toate că ne-a atras atenția, părea un sistem prea complex pentru nevoile noastre la acel moment. Între timp am început să utilizăm mai multe programe și sisteme de management, iar ulterior a apărut în mod natural nevoia de integrare. Ne-am întors la AIO pentru că doream o soluție care să ne ajute în managementul agenției, de la costuri și angajați, până la procesele de lucru și la new business. Agenția noastră este foarte atentă să creeze valoare și excelență în tot ceea ce face, iar pentru aceasta este nevoie atât de viziune, cât și de structură și de un mod riguros de lucru, orientat spre calitate. AD-IN-ONE ne ajută să integrăm toate acestea.” – Dan Cîrstea, Managing Partner United
Sistemul AD-IN-ONE conține 14 module care au fost configurate în funcție de nevoile specifice ale United: de la modulul de oportunități, contacte, documente, joburi, trafic, pontaje, biblioteca creativă si knowledge base, la flux financiar, administrare a facturilor, bugetare și raportare. “Noi aducem talentul, AIO aduce disciplina! Ar trebui să fie cea mai bună “chimie!” a spus Dan Cîrstea.
"Suntem foarte bucuroși să urăm bun venit United în comunitatea AD-IN-ONE. Ne bucură să lucrăm cu o agenție dinamică, care oferă cu adevărat excelență în marketing pentru atâtea industrii, de la centre comerciale și real-estate, până la servicii financiare, B2B, turism și FMCG. Pe parcursul implementării, obiectivul principal a fost de a aduce pe un streamlive procedurile și să le oferim utilizatorilor un pistol puternic, care să îi ajute să controleze întregul ciclu de viață al unui proiect, în scopul de a păstra clienții fericiți și, de asemenea, pentru a fi siguri că proiectele sunt profitabile pentru agenție", declară Libor Cerny, Managing Director AD-IN-ONE Europa.
Despre United
United este o agenție de marketing full-service independentă, înființată în anul 2000. Agenția oferă servicii integrate de marketing: consultanță de marketing, branding, publicitate, organizare de evenimente B2B și B2C, marketing online, producție și PR. United este prima agenție de marketing care a dezvoltat o divizie specializată pentru marketingul de real estate. De asemenea, agenția are specializări pe marketingul de Centre Comerciale, Real-Estate, Retail, FMCG, Turistic, servicii Financiare, servicii de Sanatate si Farma.
Printre clienții agenției se numără: Aedificia Carpați, Anchor Grup, Autoritatea de Turism a Egiptului, Axa Life Insurance, BCR, Bluehouse, București Mall, Carpatica Asig, Cetelem, Consiliul Național al Întreprinderilor Mici și Mijlocii, Credit Europe Bank, FocusPlus, Finexpert, Fundația Sfânta Irina, Gedeon Richter, Glaxo, GTC, Hilton, Hoffmann La Roche, Hercesa, Immofinanz, Konica, Maritimo Shopping Center, Marriott Hotel, Medicover, P3 Logistic Parks, Plaza România, Ploiești West Industrial Park, Portland Trust, Raiffeisen Bank, Romtelecom, Sonae Sierra, Unilever, Vodafone.
Mai multe informații despre United, pe www.unitedcom.org.
Despre AD-IN-ONE
AD-IN-ONE este un software modular de management dedicat agențiilor de publicitate și de marketing. Soluția acoperă toate nevoile agenție de la job management, planificare și raportarea timpului, costuri furnizori, facturarea clienților până la profitabilitatea fiecărui job, client și a întregii agenții. Cu o experiență de peste 16 ani, echipa AD-IN-ONE a devenit un adevărat expert în creșterea eficienței agențiilor și a profiturilor.
29 June 2016