Compania Unirea Shopping Center, con­tro­lată de familia Adamescu, va avea săptă­mâna viitoare, pe 20 aprilie, două deschideri im­portante de magazine în aceeaşi zi, în con­di­ţiile în care suedezii de la H&M vor deschide o unitate în mallul din Braşov, în timp ce spaniolii de la In­ditex finalizează un magazin Pull and Bear la parterul centrului comercial Unirea din Bu­cureşti.

17538-8-carmenadamescu.jpgH&M va deschide în Braşov cel de-al treilea magazin din România şi primul din afara Bucureştiului, în timp ce Pull and Bear va ajunge la 12 magazine pe piaţa locală prin unitatea de 450 de metri pătraţi situată în zona centrală a proiectului Unirea din Bu­cureşti.

"Deschiderea magazinului Pull & Bear în Unirea Shopping Center va avea loc pe data de 20 aprilie 2011. Magazinul va avea o suprafaţă de 450 de metri pătraţi şi va fi cel mai nou concept al brandului", a declarat Carmen Ada­mescu, preşedintele consiliului de ad­mi­nis­traţie şi CEO al Unirea Shopping Center.

Pe de altă parte, reprezentanţii H&M au anunţat că vor deschide magazinul din Braşov tot pe data de 20 aprilie, de la ora 11, şi vor ofe­ri primilor 100 de clienţi carduri de cum­pă­ră­turi în valoare de 80 de lei. H&M şi Pull & Bear fac parte dintre cele mai mari grupuri de re­tail vestimentar la nivel european, în condiţiile în care H&M şi Inditex vând anual îmbră­că­minte de circa 11 mld. euro fiecare.

H&M ar putea ajunge în acest an la o reţea de opt magazine în România, în timp ce In­di­tex are o reţea de 56 de unităţi la nivel local (sub brandurile Zara, Bershka, Stradivarius, Pull and Bear, Massimo Dutti, Oysho şi Uter­que) şi ar mai putea deschide în acest an alte zece magazine. Pe de altă parte, familia Ada­mescu, prin cele două centre comerciale Uni­rea, face parte din grupul celor mai mari pro­prietari de spaţii co­merciale de pe piaţă, în­chi­rie­rea celor două proiecte generând anul tre­cut încasări de 20,5 mil. euro, în scădere cu 10%.


Sursa

14 April 2011