UniCredit CAIB Securities România va începe, de la 1 iunie 2012, procesul de integrare cu UniCredit Ţiriac Bank. Înglobarea activităţilor societăţii de servicii de investiţii financiare în Divizia de Corporate Investment Banking & Private Banking (CIB & PB) a UniCredit Ţiriac Bank nu va impacta în niciun fel funcţionarea business-ului de brokeraj, care se va desfăşura la fel ca până în prezent.

25085-1338561532a1.jpgClienţii  vor beneficia de aceleaşi servicii şi de acelaşi mod de lucru, la standardele de înalt profesionalism care au pozitionat UniCredit CAIB Securities în top 3 intermediari pe piaţa de capital din România, cu o cotă de piaţă de 8,21%*.

Această convergenţă are în vedere fructificarea sinergiilor şi valorificarea optimă a resurselor locale, mizând în continuare pe acelaşi angajament ferm al UniCredit, ca bancă europeană de top.

*Cota de piaţă  se referă la perioada ianuarie – mai 2012 şi reprezintă volume BVB, acţiuni şi unităţi de fond.

UniCredit CAIB Securities România, divizia de brokeraj a Grupului UniCredit în România, beneficiază de o experienţă incontestabilă, fiind prezentă încă din anul 1996 pe piaţa de capital românească.

UniCredit CAIB Securities oferă o gamă completă de servicii de intermediere pe piaţa de capital din România (tranzacţionare la Bursa de Valori Bucureşti), ca şi pe piete externe, servicii adresate clienţilor instituţionali străini şi români şi clienţilor de retail. Echipa locală de analiză acoperă o arie variată de sectoare (petrol şi gaze, instituţii financiare, industria farmaceutică, utilitaţi, resurse naturale şi imobiliare), specialiştii având şi responsabilităţi de analiză sectorială la nivel regional.

UniCredit Ţiriac Bank este parte a grupului UniCredit, banca europeană de top cu reţeaua cea mai extinsă din Europa Centrală şi de Est, numărând peste 3.900 sucursale.

În România, UniCredit Ţiriac Bank este una dintre principalele instituţii financiare care oferă servicii şi produse financiare de înaltă calitate pentru toate categoriile de clienţi.

Banca îşi propune să menţină permanent clientul în centrul activităţilor sale, să fie un partener cu care se lucrează uşor şi să fie o parte foarte activă a comunităţilor în care îşi desfaşoară activitatea.

 

1 June 2012