In timp ce unii retaileri renunta la magazinele amplasate pe Calea Victoriei, altii aleg sa inchirieze spatii pe termen scurt, de pana la o luna, deschizand asa-numitele magazine de tip "pop-up".

13584-qq.jpgPrimul magazin de tip "pop-up" din Romania a fost deschis recent pe Calea Victoriei si se numeste Syoss Hair Academy, tranzactia de inchiriere fiind intermediata de compania de consultanta imobiliara King Sturge.

Syoss Hair Academy, lansat de Henkel, va functiona in fostul magazin Versace Jeans pentru o perioada de 30 de zile.

"Magazinele pop-up sunt magazine care se deschid pe o perioada limitata, de la o zi pana la 30 de zile, de catre retaileri sau non-retaileri. Avantajele acestui tip de magazin sunt efectul de «buzz», crearea sentimentului de «nou», de exclusivitate si elementul supriza caracteristice unei promotii.

De obicei,un pop-up store este mai putin costisitor fata de o reclama la televiziune, iar efectul este acelasi", a declarat Carmen Ravon, consultant in cadrul King Sturge.

Cine a mai deschis magazine temporare

Conceptul pop-up a aparut in anul 2003 si este cunoscut in orase precum New York, Tokio, Londra, Shanghai, Paris, Berlin, Stockholm si Los Angeles, prezentand editii limitate sau lansand designeri si colectii.


Sursa

15 septembrie 2010