Targul National Imobiliar (TNI) este cel mai cunoscut si apreciat eveniment imobiliar din Romania, este singurul eveniment imobiliar ce reuneste jucatorii pietei, in cea mai importanta expozitie imobiliara pe parcursul a 4 zile.

Aflandu-se la cea de a VI-a editie se bucura in continuare de increderea celor mai mari si importanti jucatori ai pietei de profil.

Am pastrat pentru dumneavoastra o locatie pe masura asteptarilor,Palatul Parlamentului, SALA UNIREA fiind cea mai buna varianta pentru gazduirea unui eveniment imobiliar de succes.

Spatiul expozitional, de peste 4000 mp, a fost ocupat de 180 companii imobiliare si financiare. Rezultatele obtinute de expozanti la editiile anterioare au facut ca acestia sa doreasca o continuare a activitatilor proprii de marketing prin intermediul TNI. Atat expozantii, cat si vizitatorii, gasesc oportuna participarea la cel mai mare si mai important eveniment imobiliar.

Pentru aceasta toamna, s-au anuntat un numar record de oferte imobiliare si financiare. Vizitatorii vor putea compara in timp real si in acelasi loc, toata oferta imobiliara din Romania. In timpul targului vor fi scoase la vanzare peste 15 000 de partamente, peste 2500 de vile si case, peste 1500 de case de vacanta, terenuri, spatii comerciale si birouri. Vizitatorii pot lua contact direct si cu reprezentanti imobiliari din Spania, Grecia, Bulgaria, Cipru, Dubai, Germania etc. Astfel se vor forma imagini de ansamblu asupra pietei imobiliare din Europa dar se vor lega si contacte de afaceri intre finantatorii proiectelor si dezvoltatorii acestora.

 Daca la editia anterioara au fost prezenti peste 15.000 de vizitatori contorizati cu numarul de bilete vandute, pentru aceasta editie ,18-21 septembrie, mediatizarea evenimentului se face la cel mai inalt nivel, astfel continuam colaborarea cu cei peste 50 de parteneri media. Am pregatit pentru aceasta editie  a Targului National Imobiliar (TNI) un complex mix de imagine, folosind atat canalele de mediatizare clasice dar mai ales inovatii si canale neconventionale, in acest fel ne asteptam la o crestere semnificativa a numarului de vizitatori.

 Datorita ofertei imobiliare din mai multe tari, Bulgaria, Grecia, Spania, Franta, Turcia, Dubai, SUA ,Targul National Imobiliar a devenit international. Tinand cont ca TNI este cel mai mare eveniment imobiliar din Romania din punct de vedere al numarul mare de expozanti , prin cresterea suprafetei expozitionale , si complexul de mediatizare dublat pentru aceasta toamna, TNI sa alaturat unui mare alt eveniment de profil. In cadrul evenimentului din 18-21 septembrie, desfasurat la Palatul Parlamentului-Sala UNIREA, reprezentantii MIPIM vor fi prezenti in cadrul unui stand propriu de prezentare. Astfel vestul Europei intra in contact direct cu principalele companii imobiliare din Romania

In perioada 2-4 decembrie la Cannes , se va desfasura targul imobiliar MIPIM HORIZONS, prima editie, dedicata tarilor  aflate intr-un puternic curs de dezolvatare in segmentul imobiliar. Pana in momentul de fata , aproape  3000 mp  din spatiul expozitional MIPIM este deja ocupat  de companii din 24 de tari . Dintre companiile care activeaza pe piata autohtona si-au  anuntat participarea la MIPIM: Anchor Group, Bremond, Cagead, Global Finance/European Property Development, Impact, More International Invest, Panhol Developments, Regatta Real Estate Company, Future Real Estate, Perfect Casa Intermed si Sommering Install. Majoritatea companiilor prezente la MIPIM   se regasesc si in cadrul Targului National Imobiliar ca expozantii sau parteneri.

Speram cu aceasta colaborare intre TNI si MIPIM HORIZONS, sa putem creste reciproc, sa internationalizam cat mai mult evenimentul , sa ajutam piata imobiliara din Romania si sa crestem nivelul si calitatea servicilor oferite de targurile de profil.

15 septembrie 2008