tIMOn - Târgul Imobiliar Naţional vine cu 3 editii de primavara care vor acoperi intreaga piata rezidentiala din Romania

tIMOn vine în sprijinul principalilor actori ai pieţei imobiliare cu cea mai mare expoziţie imobiliară din România. Derulată pe parcursul a două luni, expoziţia este un mix între un târg propriu-zis şi un târg virtual, reunind la startul său peste 150 de proiecte imobiliare aflate în dezvoltare în Bucureşti, în provincie dar şi în afara ţării. tIMOn lanseaza in aceasta primavara 3 ediţii specializate, organizate sub cupola de la  World Trade Center (20-24 februarie, 19-23 martie si 9-13 aprilie) si o platformă virtuală accesibilă la adresa www.timon.ro.

 "Cercetările efectuate în 2007, corelate cu actualul peisaj din economia românească conduc către o uşoară temere asupra achiziţiilor imobiliare în rândul românilor in 2008. O dată cu ediţia de primăvară de la Bucureşti a tIMOn, ne-am propus, de fapt, să demonstrăm că, în continuare România are potenţial imobiliar. Cum vom realiza acest obiectiv? Vom veni si mai aproape de clientul final prin popularizarea unei oferte imense de locuinţe, structurată pe o perioadă de timp apropiată de perioada necesară fundamentării unei decizii de achiziţie imobiliară. În fapt, am facilitat prezenţa mai multor proiecte imobiliare în ceea ce a devenit Polul Afacerilor Imobiliare din România (World Trade Center Bucureşti) pentru categorii cât mai mari de public, într-un timp necesar şi util pentru achiziţia unei locuinţe", declară Vlad Vlăsceanu, managing director al Admedia Consulta, compania organizatoare a tIMOn - Târgul Imobiliar Naţional.

Si pentru ca Internetul devine unul din spatiile importante de comunicare si ofertare, dorim sa lansam platforma virtuala care va fi accesibila probabil la sfarsitul lunii februarie. Aceasta platforma va prezenta cele mai importante proiecte imobiliare si va crea oportunitatea intalnirii in timp real intre cerere si oferta. 

În cele 3 ediţii tIMOn organizate în Bucureşti în 2007, au păşit pragul târgului aproape 60000 de vizitatori, vânzările înregistrate de către expozanţi imediat dupa fiecare editie a targului depăşind 25 milioane de euro. tIMOn în 2007 a însemnat un târg al premierelor imobiliare, fiind lansate peste 30 de proiecte în premieră, dar şi un târg în care au fost promovaţi alături de marii jucători din piaţă micile companii care au adus cu sine oferte spectaculoase.

tIMOn 2008 este un proiect de promovare a industriei imobiliare din România dar şi unul de deschidere către clientul final care doreste sa achizitioneze o locuinţă sau sa investeasca. În 2007 tIMOn a dat startul promovarii pieţelor imobiliare locale prin organizarea ediţiei de Constanţa urmând ca în acest an să fie lansate ediţiile de Braşov, Cluj, Timişoara, Iaşi, Sibiu, ediţii organizate în oraşe cu un mare potenţial imobiliar, dar care nu au beneficiat de targuri imobiliare de anvergura.

"Expertiza noastră în marketing imobiliar dar şi faptul că am creat un instrument util pieţei imobiliare, un brand imobiliar, se regaseste in interesul acordat evenimentului tIMOn de către dezvoltatori, agenţii, public dar şi investitori din afara ţării. Pentru 2008, împreună cu investitori din SUA, Israel, Marea Britanie, Germania, Italia sau Spania vom propune evenimente de tip business-to-business pieţei imobiliare din România. Faptul că am creat un eveniment imobiliar recunoscut de către principalii jucători din piaţă este confirmat prin gradul de ocupare a spatiului de expunere in cele 3 editii de primavara.  tIMOn in primavara lui 2008 are un spaţiu de expunere de 3 ori mai mare contractat în proporţie de 90% pentru februarie şi aprilie şi 100% pentru martie" a mai declarat Vlad Vlăsceanu.

1 February 2008