După o perioadă lungă de îngheţare a tranzacţiilor, dezvoltatorii au găsit soluţia: târgurile imobiliare. Pentru a-şi vinde proiectele sau locuinţele deja finalizate, ei apelează la reduceri de preţuri sau la accesorizarea apartamentelor. Specialiştii din imobiliare spun însă că succesul este asigurat nu doar de discount-uri, ci şi de raportul calitate-preţ corelat cu condiţiile de plată.

"Pe perioada târgului expozanţii noştri au pregătit nişte oferte speciale pentru vizitatori, respectiv discount-uri între 3 şi 10-15%, mergând şi pe accesorizarea apartamentelor," a precizat Angelica Iva, director general ProActive Business Communication.

Cea mai mare ofertă de la tîrgurile de locuinţe este reprezentată de segmentul de 2 şi de 3 camere, pentru că cererea pe acest segment este cea mai ridicată. Proiectele pentru clasa medie au preţuri de 1100-1200 de euro plus TVA. Dezvoltatorii vin la târguri şi cu locuinţe în străinătate.

"Avem atât în ţară, cât şi în străinătate, vorbim de ţară, Bucureşti, împrejurimi, la mare sau la munte. Oferta externă variază de la Grecia, Bulgaria, până la Spania sau Brazilia," a adăugat Angelica Iva.

În opinia specialiştilor, cele mai mari şanse de vânzare le au proiectele finalizate. În plus, în condiţiile financiare restrictive impuse de bănci, de succes vor fi nu doar reducerile de preţ, cât şi condiţiile de plată.

"În momentul acesta se vând cel mai bine proiectele finalizate, acolo unde oamenii pot să vadă exact ceea ce oferă complexul.

Sursa

26 September 2008