Prima editie din seria de evenimente a Targului National Imobiliar (TNI) programata pentru anul 2009 tocmai s-a incheiat. Aceasta manifestare dedicata APARTAMENTELOR a inregistrat un numar record de 11.850 de vizitatori, contorizati dupa biletele vandute la intrare si dupa invitatii.Targul National Imobiliar (TNI) – APARTAMENTE , un real succes

Interesul foarte mare pentru sectorul rezidential a depasit asteptarile expozantilor, care au terminat toate materialele promotionale si de prezentare inca de la inceputul zilei de sambata, au umplut bibliorafturi de pagini cu datele de contact ale potentialilor clienti si au ajuns sa foloseasca pagini de agenda si chiar servetele pentru a putea nota, nemaiavand formulare tip, nici macar coli A4 albe.

Oferta prezentata in cadrul targului a reunit 6.000 de apartamente din toate zonele de interes din tara, dar si din Costa del Sol- Spania si Brazilia. Pretul a variat intre 750 si 4.500 EURO/mp, cea mai ieftina locuinta fiind o garsoniera de 40.000 de EURO situata in Ghencea, iar cea mai scumpa fiind un apartament de 4 camere in valoare de 1.200.000 de EURO in Costa del Sol .

Dezvoltatorii s-au intrecut in a acorda discounturi cat mai mari - pana la 30 % -, venind si mai mult in ajutorul clientului prin flexibilitate in ce priveste modalitatea de plata, finantare proprie si decalarea termenelor de plata .

In ultima zi a evenimentului au fost pregatite mai multe surprize pentru vizitatori, acordandu-se prin tragere la sorti : abonamente la revista Good Homes, accesorii de mobilier si vauchere in valoare de cate 4.000 RON.

Si expozantii au fost premiati, acordandu-se diplome pentru cea mai activa agentie imobiliara companiei Media City si pentru cel mai consecvent participant la Targul National Imobiliar,   Bancii Comerciale Romane (BCR), clientul TNI-ului inca de la prima editie organizata la World Trade Center.

In urma unui sondaj realizat printre vizitatorii targului, diploma pentru cel mai frumos stand si cea mai profesionala prezenta in cadrul expozitiei a fost acordata Partenerul Strategic al evenimentului, PANHOL Developments, ce a promovat in avanpremiera proiectul de 750 de apartamente din Bucuresti – Cernica, ce va fi finalizat in 2011.

Toti cei  50 de expozanti si-au stabilit deja programul de vizionari pentru 3 luni de acum inainte, avand de munca in urmatoarea perioada mai mult decat in a doua jumatate a anului precendent. Speram ca din miile de contacte stranse in cadrul expozitiei sa se finalizeze macar  5 % din cereri, semnele deblocarii pietei aparand chiar in timpul targului, prin semnarea a mai  multe precontracte.

In calitate de organizatori ai evenimentului, ne declaram foarte multumiti de prestatia expozantilor nostri si mai ales de interesul foarte ridicat pentru sectorul rezidential, ce se afla in topul cererilor imobiliare. Am reusit sa stabilim chiar si in aceasta perioada de inceput de an imobiliar si mai ales de instabilitate financiara pe plan mondial un nou standard de realizare a unei expozitii de succes, printr-o mediatizare ampla si servicii de calitate oferite expozantilor.

 

Pentru a afla companiile participante la aceasta editie, cele mai atractive oferte prezentate, poze si inregistrari video de la acest eveniment va invitam sa accesati pagina de internet a Targului National Imobiliar (TNI) : www.targimobiliar.eu

 

10 February 2009