Vlad VlasceanuConsecvente propriilor misiuni declarate, de a contribui activ la dezvoltarea pietei imobiliare din Romania, agentiile Admedia (organizator Timon) si DMI au decis amanarea Targului Imobiliar National Timon. Decizia a fost provocata de actuala situatie economica si de campania electorala, acesti factori reducand drastic posibilitatea de a creea un eveniment de succes.

In calitate de participanti activi la activitatea pietei imobiliare romanesti, cele doua agentii au incercat, in ultima perioada, mai multe idei de revigorare a acestui segment pentru a ajunge, intr-un final, la concluzia ca, de fapt, intreaga situatie este semnalul dat de o piata in covalescenta, suprapopulata cu targuri imobiliare.

Totodata, refuzul dezvoltatorilor de a participa la acest eveniment ce obisnuia sa dea tonul pietei imobiliare a fost interpretat ca un semnal al unei piete imature si nepregatite pentru un eveniment de o asemenea amploare.

Targul Imobiliar National - Timon va fi reprogramat pentru primavara anului 2010, urmand ca atunci sa stabilim directiile de urmat pentru o piata imobiliara matura.
Multumim partenerilor nostri, jurnalistilor care au fost alaturi de noi si tuturor jucatorilor din domeniul imobiliar. Timon este si va ramane targul cumparatorilor, pentru ca cele mai multe tranzactii imobiliare se fac la noi!

Cu respect,

Vlad Vlasceanu
Director Timon

19 November 2009