0-437-targ.jpgDesi este o premiera pentru piata imobiliara clujeana, targul se afla la a doua sa editie, organizatoare fiind companiile bucurestene Plus Media si ProActive Business Comunication. Primul targ de acest gen a avut loc la Bucuresti, in perioada 15 – 18 februarie, si a inregistrat peste 30.000 de vizitatori.

„Am ales Clujul pentru aceasta a doua editie, deoarece reprezinta piata imobiliara cu cea mai puternica dezvoltare, dupa Bucuresti”, a declarat Felicia Iordache, general manager al Plus Media.

Oferta completa

In paralel cu oferta de apartamente, clujenii vor putea gasi in cadrul targului si oferte financiar-bancare pe domeniul imobiliar, precum si de decoratiuni.

Pana in acest moment s-au aratat dornice de participare 24 de companii din Cluj-Napoca, Bucuresti si Arad, precum Grup de Lux, Edil Casa, Enol Grup Invest, Europort, Impact, Anasamblul Cetatii Floresti, BCR, BRD, Alpha Bank, Habitat Design sau Dezna Consulting.

„Consideram ca va fi o oferta completa pentru vizitatorul care isi doreste o locuinta cu un standard deosebit, facand o economie substantiala de timp”, a spus Felicia Iordache.

E a mai declarat ca, dat fiind succesul inregistrat la Bucuresti de prima editie a „Condominium”, se asteapta ca la Cluj sa treaca pragul targului circa 10.000 de vizitatori.

Targul de apartamente se va intinde pe o suprafata de 300 de metri patrati, iar intrarea va fi libera. Programul de vizitare va fi intre 10.00 – 19.00 (in 17, 18, 19 mai) si intre 10.00 – 16.00 (in 20 mai).

Sursa

14 May 2007