Ediţia de toamnă a Târgului Naţional Imobiliar începe joi. Organizatorii îi asigură pe vizitatori că vor găsi la Palatul Parlamentului în perioada 23-26 septembrie cel mai scăzut nivel al preţurilor din ultimii doi ani. Ce alte noutăţi vom găsi la TNI ne spune Cristina Mardare, PR Manager TNI.

TNICe aduce nou ediţia de toamnă a TNI?

 Târgul Naţional Imobiliar (TNI) reuneşte dezvoltatori, agenţii imobiliare, constructori, instituţii financiare, consultanţi, brokeri, corporaţii ce au filiale în toată lumea, investitori şi arhitecţi.

Noutatea celei de-a XII-a ediţii este reprezentată de cel mai scăzut nivel al preţurilor din ultimii doi ani. Preţurile reduse, ofertele promoţionale şi modalităţile de plată personalizate în funcţie de posibilităţile clientului caracterizează ediţia de toamnă a TNI.

Agenţiile imobiliare revin în calitate de expozanţi la Târgul Naţional Imobiliar, oferind pe lângă consultanţă imobiliară şi alte beneficii importante, precum: asistenţă financiară şi juridică gratuită în vederea obţinerii creditului dorit, analiză financiară gratuită pe venituri, întocmirea dosarului premergător pentru bancă şi chiar reduceri substanţiale la încheierea de poliţe de asigurare a locuinţelor proaspăt achiziţionate. De asemenea, agenţiile organizează în perioada târgului tururi gratuite la toate ansamblurile rezidenţiale prezentate în cadrul standului prin “serviciul de vizionari directe şi rapide".

 In plus evenimentul se bucura de prezenta internaţională de excepţie:

- Italienii de la Energy Sari prezintă românilor tehnologia de ultimă generaţie în construcţia în stil eco şi instalaţiile de producere a energiei electrice fotovoltaice;
- American Construction Technologies prezintă standardele americane în construcţia pe structura metalica
- Fondul de investiţii finlandez Ahlstrom Capital prezintă un ansamblu rezidenţial cu stil: Scandinavia Residence
- Rigoarea şi seriozitatea specific nemţilor va fi impusă de către KBK multiHAUS

 

Ce ofertă vom găsi la târg?

 Oferta ediţiei de toamna (23-26 septembrie, Palatul Parlamentului) este bogată şi diversă: peste 18.000 de imobile, dintre care aproximativ 2.000 locuinţe de vacanţă. Va fi prezentată o ofertă concretă, pornind de la apartamente, vile, case de vacanţă, terenuri, spaţii comerciale şi de birouri. Localizarea proprietăţilor scoase la vânzare este atât pentru zona Bucureştiului, cât şi pentru zonele turistice cum ar fi Valea Prahovei.

 Ce oferte promoţionale au pregătit participanţii la târg?

 Expozanţii atrag vizitatorii la târg prin reducerea semnificativa a preturilor (până la 40% discount), oferirea gratuită de mobilier, locuri de parcare, finisaje de lux, etc. De asemenea, aceştia pun la dispoziţia clientului designeri şi arhitecţi pentru a realiza proiecte de amenajare în mod gratuit.

 Care este cea mai ieftină ofertă, dar cea mai scumpă locuinţă?

 Un raport complet al acestei ediţii va fi finalizat şi dat spre publicare în ultima zi a târgului. Printre preţuri etalon pe care le pot menţiona înainte de eveniment ar fi:

- Garsoniera Sinaia 14.000 Euro
- Apartament 2 camere Buşteni 23.000 Euro
- Garsoniera 1 Mai 14.000 Euro
- Apartament 2 camere zona Colentina 25.000 Euro
- Apartament 3 camere zona Vitan 75.000 Euro
- Pensiune 10 camere Sirnea 145.000 Euro
- Teren cu vedere la munte 6.000 Euro
- Teren 64.972mp Buşteni 8.446.360 Euro


Cât la sută dintre oferte se adresează celor cu bugete de Prima Casa?

 Aproape jumătate dintre locuinţele ofertate în cadrul Târgului Naţional Imobiliar (TNI) se încadrează în Programul Prima Casă. Dezvoltatorii s-au pliat foarte rapid pe condiţiile programului guvernamental, iar instituţiile financiare facilitează în acest moment destul de uşor accesul la acest program. Multe dintre tranzacţiile imobiliare încheiate în ultima perioada au fost prin Programul Prima Casa şi până la sfârşitul anului din ce în ce mai multe persoane se vor muta în prima lor casă la preţuri preferenţiale.

Cui se adresează târgului?

 Ofertele din cadrul Târgului Naţional Imobiliar (TNI) se adresează în primul rând clientului final ce este în căutarea primei case/locuinţei de vacanţă/apartamentului de închiriat. În plus, componenta Business-to-Business îşi face simţită prezenţa de această dată în cadrul ediţiei de toamnă a TNI, prin implicarea directă şi participarea activă a managerilor de proiecte şi a persoanelor cu putere de decizie în procesul de networking.

Cât de interesaţi mai sunt românii să participe la târguri?

 Interesul companiilor de a participa la târguri este în creştere. Firmele revin la TNI ediţie de ediţie datorită rezultatelor bune avute în urma participării şi din acest motiv Târgul Naţional Imobiliar şi-ar câştigat reputaţia de cel mai mare eveniment imobiliar.

Participarea la Târgul Naţional Imobiliar (TNI) în calitate de expozant reprezintă cea mai eficientă metoda de promovare, deoarece implică resurse minime, atât financiare, cât şi umane, concentrarea efortului pe o perioadă limitată de timp (patru zile de expoziţie) asupra unui public atent selectat, ce îndeplineşte toate cerinţele pentru a fi potenţial client. Evenimentul aduce beneficii importante atât companiilor expozante, cât şi vizitatorilor, interacţiunea dintre aceştia având impact direct asupra stării pieţei de profil.

Ce strategie aţi ales pentru a-i determina pe vizitatori să vină la târg?

 Comunicarea corectă, clară şi fără sensuri ascunse, transparenţă şi mesajul adresat simplu şi concis sunt elemente definitorii care arată cea mai importantă componentă a unei bune relaţii între cerere şi oferta: Încrederea. Fără încredere, nimic nu este posibil, mai ales în domeniul imobiliar.

Nu ne “chinuim” să atragem vizitatori la eveniment pentru singurul motiv ca aceştia nu vin să vadă TNI-ul, ci ofertele concrete ale expozanţilor noştri, expozanţi ce ne-au creditat permanent cu încredere. Organizăm evenimente bune, definitorii pentru piaţa imobiliară din România şi vizitatorii, ca şi expozanţii obţin rezultatele aşteptate.