Sun Plaza, cel mai important centru comercial din sudul Bucureştiului, se va deschide în februarie 2010, lucrările fiind aproape gata şi urmând să fie finalizate în totalitate până la sfârşitul anului 2009.

Sun Plaza va fi inaugurat în februarie, integrând brand-uri importante - Zara, Pull and Bear, Bershka şi Stradivarius - parte din contractele semnate săptămâna trecută cu renumitul grup de retail Inditex.

"Suntem mândri să anunţăm marea deschidere a destinaţiei de senzaţie Sun Plaza pentru februarie 2010. Data, aleasă împreună cu partenerii noştri, corespunde intereselor comerciale şi logistice ale părţilor implicate în acest proiect.

Deschiderea în februarie 2010 oferă centrului comercial un drum mai sigur pe termen lung din punct de vedere al vânzărilor şi al business-ului, decât o posibilă, dar inoportună inaugurare în octombrie anul acesta", a declarat Michael Richard, Director General EMCT, dezvoltatorul Sun Plaza.

În acest moment structura de rezistenţă a Sun Plaza este finalizată, operaţiunile de închidere a faţadelor se apropie de asemenea de final, iar constructorul a început finisajele spaţiilor comune din interiorul centrului comercial.

Foarte curând retailerii vor putea accesa spaţiile închiriate pentru lucrările de amenajare. În prezent, 90% din spaţiu este deja închiriat, in vreme ce alte negocieri se poartă cu retailerii care doresc să fie prezenţi în Sun Plaza.

Dezvoltatorul se aşteaptă ca până la data inaugurării să nu mai existe nici un spaţiu liber.

Inditex, cunoscutul grup de retail, a ales să fie prezent în Sun Plaza cu 4 dintre cele mai de succes mărci de pe piaţa românească: Zara, Pull and Bear, Bershka şi Stradivarius, acoperind o suprafaţă totală de aproximativ 2.800 mp.

"Sun Plaza intră în faza finală de pregătire, premergătoare marii deschideri din februarie. Ultimele contracte semnate confirmă capacitatea Sun Plaza de a genera investiţii strategice.

De asemenea, mutarea făcută de Inditex pe harta comercială a Bucureştiului, prin accederea în centrul nostru, subliniază poziţia dominantă a Sun Plaza şi identificarea sa ca pol comercial pentru partea de sud a oraşului, precum şi ca destinaţie perfectă de shopping şi lifestyle" a declarat Friedrich Wachernig, Managing Director şi membru în Consiliul de Administraţie al Sparkassen Imobillien AG, investitorul Sun Plaza.

Centrul comercial Sun Plaza, care beneficiază de ancore precum hipermarketul CORA (23.000 mp), Baumax (reţeaua austriacă DIY, aceasta fiind şi prima unitate pe care o deschide in Bucureşti - 10.000 mp), magazinul de mobilier Mobexpert (10.300 mp), lanţul de electrocasnice Flanco (2.500 mp) şi operatorul multiplex Cinema City, va domina sudul Bucureştiului cu o suprafaţă totală de 210.000 mp şi o suprafaţă comercială de 80.000 mp. 2.000 de locuri de parcare dispuse pe două niveluri subterane vor deservi clienţii sosiţi cu maşina, în timp ce legătura cu staţia de metrou Piaţa Sudului, realizată prin pasajul subteran care ajunge direct în interiorul Sun Plaza - o componentă unică în România - permite un acces rapid şi uşor chiar şi din zonele mai îndepărtate ale oraşului.

Sun Plaza înseamnă 150 de magazine, cafenele şi restaurante amplasate într-o zonă de "food-court" cu 1.200 locuri la mese, spaţii de divertisment constând într-un cinema de 15 săli cu 3.000 de locuri, sub brandul Cinema City, un club de biliard şi bowling, un casino şi o terasă exterioară, îmbinate într-un spaţiu arhitectural generos şi modern, toate contribuiind la crearea ambianţei optime, potrivite întregii familii, atât pentru cumpărături, cât şi pentru relaxare.

Cele mai importante brand-uri prezente în Sun Plaza sunt Cora, Baumax, Mobexpert, Flanco, Cinema City, C&A, Marks&Spencer, Zara, Bershka, Pull and Bear, Stradivarius, New Yorker, Sephora, Deichmann, Promod, Orsay, Motivi, Douglas, Imaginarium, Sensiblu, Ecco, Okaidi, Z, Ipekyol, Triumph, Accessorize, Nine West, Bamboo, Oxygen Club, Pizza Hut, KFC şi McDonalds.

Despre Sparkassen Immobilien AG

Sparkassen Immobilien AG este listată la Bursa din Viena de 21 de ani şi este cea mai longevivă companie de investiţii imobiliare din Austria.

Compania este un investitor pe termen lung în proprietăţi rezidenţiale, birouri, hoteluri şi spaţii comerciale în Austria, Germania, Bulgaria, România, Croaţia, Ungaria, Cehia şi Slovacia. La 30 iunie 2009, valoarea totală a portofoliului era de 1,85 mld. EUR, iar spaţiul total de închiriat însuma 1.517.300 m2.

20 October 2009