Chiar şi cei mai serioşi oameni de afaceri ştiu de glumă. Şi relaxează atmosfera exact atunci când tensiunea e pe cale să atingă cote maxime.Au demonstrat-o reprezentanţii Be Igloo, cărora, în toiul crizei, le arde de glume.

Astfel, într-un an în care toată lumea a declarat distrusă piaţa imobiliară, cel mai mare fond de investiţii pe real estate abordează strategii de marketing complet noi şi de-a dreptul şocante pentru domeniul în care activează.

Mai exact, Be Igloo a lansat imnul oficial al companiei şi videoclipul aferent într-un cadru complet informal, punându-i pe protagonişti, dealtfel oameni de afaceri respectabili, în posturi pe care majoritatea le-ar considera cel puţin incomode.

"Am înţeles că oamenii, clienţii, colaboratorii şi angajaţii noştri au nevoie de ceva special, că au nevoie de un motiv în plus să cumpere de la noi. Este adevărat că avem cele mai bune modalităţi de finanţare din piaţă şi că vindem apartamente pe timp de criză, dar ne-am dori să fim recunoscuţi şi pentru creativitate şi inovaţie.

Ideea videoclipului a plecat dintr-o joacă, dar şi dintr-o startegie de marketing: oamenilor le place să râdă, cei care râd sunt mai relaxaţi şi discuţiile se poartă altfel, dincolo de aerul corporatist al afacerii propriu-zise", a precizat Nimrod Zvik, director de marketing Be Igloo.

Dar să detaliem: imnul companiei care şi-a creat organizaţia de vânzări pe ideea de iglu, de urşi polari şi de atmosferă nonconformistă este cântat de Andrei de la Alb-Negru împreună cu angajaţii companiei.

În ceea ce priveşte videoclipul... ei bine, au existat două variante: una ofcială şi una neoficială. Iar aceasta din urmă a făcut deliciul angajaţilor şi colaboratorilor. Căci "vedetele" sunt directorul de marketing şi Country Managerul Be Igloo îmbrăcaţi în... rochii.

"A fost o glumă reuşită, aş spune şi ne-am permis să o facem pentru că nimeni nu ne-ar putea bănui vreodată de vreun dram de feminism. Efectul a fost cel scontat: angajaţii, colaboratorii şi clienţii au trecut dincolo de imaginea noastră scorţoasă şi au început să ne vadă altfel: ca pe nişte oameni care ştiu să se distreze, cărora nu le e teamă de părerea celorlalţi, de tabu-uri sau de idei preconcepute", a declarat Bjorn Hauge, Country Manager Romania Invest.





11 November 2009