De multe ori, costurile băncii cu SMS-urile, scrisorile sau cu apelurile telefonice sunt mai mari decât suma ce trebuie recuperată.

O mai veche procedură a băncilor a revenit „în vogă", de când criza mondială s-a instalat şi în ţara noastră.

Astfel că, stresarea clientului cu telefoane şi SMS-uri pentru datoriile mici, de ordinul zecilor de bani sau a zecilor de eurocenţi, şi-a făcut loc în programul instituţiilor de finanţare.

Nu puţini sunt clienţii care se plâng de insistenţele angajaţilor din bănci care sună pentru a le aminti că nu şi-au plătit datoria de 20 de bani sau un euro.

„Timp de mai multe zile, am primit telefoane peste telefoane şi mesaje pentru o datorie de un euro care s-a adunat de-a lungul a mai multe luni, la o rată de peste 200 de euro", spune Adrian Mendrea, unul dintre clienţii băncii Credit Europe.

Soluţia pentru ca banca să nu mai insiste a venit tot din partea angajaţilor, care i-au sugerat ca, la următoarea rată, să plătească în plus câţiva euro pentru a nu mai rămâne dator.

Sursa

26 October 2009