Cunoscutul artist, deţinător al unui premiu Grammy, va concerta live în aer liber în Piaţa Sudului. Intrarea este liberă. Piaţa Sudului se pregăteşte să devină scena pentru "Big Bang-ul" care anunţă cea mai nouă şi spectaculoasă destinaţie de shopping şi distracţie din Bucureşti - Sun Plaza.

Concertul extraordinar al artistului internaţional Shaggy va da startul seriei de evenimente dedicate inaugurării. Show-ul lui Shaggy va alimenta cu energie marea petrecere de lansare pe 25 februarie, la ora 18:30, pe esplanada Sun Plaza şi va urca centrul comercial în top-ul destinaţiilor de shopping din capitală.

Fanii sunt aşteptaţi începând cu ora 18:00. Cunoscutul artist, care a vândut mai mult de 20 de milioane de albume în toată lumea, va concerta în exclusivitate pentru Sun Plaza şi publicul său cele mai renumite hituri. "Fly high", "What's Love", "Angel", "Luv Me, Luv Me", "It wasn't me" şi multe altele vor transforma Sun Plaza şi Piaţa Sudului în cea mai mare petrecere a momentului.

"Salut, România! Vă aştept la Sun Plaza pe 25 februarie pentru a sărbători deschiderea celui mai mare, mai faimos şi mai spectaculos mall - singurul şi unicul - Sun Plaza!! Ne vedem cu toţii acolo!", a fost mesajul trimis de Shaggy fanilor români.

Născut în Jamaica pe 22 octombrie 1968, Shaggy (Orville Richard Burrell) şi-a început cariera artistică la începutul anilor '90. A cunoscut celebritatea rapid cu hitul "Oh Carolina" pe care l-a lansat în 1993 în primul său album. La scurt timp, Shaggy a trecut la un nou nivel şi în 2005 a lansat albumul "Boombastic", pentru care a primit un disc de platină (peste 1 milion de copii vândute) şi care i-a adus totodată premiul Grammy pentru cel mai bun album Reggae în 1996. "Boombastic" a fost un succes atât în Europa, cât şi peste ocean, iar următoarele albume l-au menţinut în topurile muzicale.

În 2000 Shaggy a lansat "Hot Shot", albumul care l-a diferenţiat de orice alt artist consacrat pe ringul de dans. A fost cel mai bine vândut album din 2001, cu peste 13 milioane de copii, şi a fost pe primele locuri în topurile din Statele Unite, Marea Britanie, Germania şi Australia. Albumul s-a vândut în peste 6 milioane de copii doar în Statele Unite. Printre cele mai populare hituri se numără "It Wasn't Me" şi "Angel".

În toamna anului 2005 Shaggy a lansat "Clothes Drop", un album care a oferit publicului hituri dance de top precum "Wild2Nite" featuring Olivia. De atunci Shaggy a alimentat ringul de dans cu diverse colaborări, în vreme ce în 2007 a scos pe piaţă albumul "Intoxication" cu noi hituri. „What's love" featuring Akon este doar una dintre acestea. Ultimul album lansat de artist este "Best of Shaggy: The Boombastic Collection", care include cele mai populare titluri dn cariera lui Shaggy.

Sun Plaza, destinţia de senzaţie pentru shopping şi relaxare, include un hipermarket Cora, magazinul de bricolaj Baumax - prezent pentru prima dată în Bucureşti, Mobexpert, Flanco, în vreme ce suprafeţele cele mai mari din domeniul lifestyle sunt ocupate de Zara, C&A, Marks and Spencer, Debenhams, New Yorker, Hervis, Sprider, Koton, Diverta, Humanic şi Deichmann. Experienţa shopping-ului este completată de alte mărci consacrate de fashion: Stradivarius, Bershka, Pull&Bear, Douglas, Sephora, Nine West, Pimkie, Orsay, Promod, Motivi, Levi's. O zonă de food-court generoasă în volum şi în diversitate propune clienţilor un mix echilibrat de nume internaţionale binecunoscute şi de arome exotice unice: McDonald's, KFC, Pizza Hut, Cinnabon, Mezzo di Pasta, dar şi renumite restaurante locale. Să vină zilele însorite: Sun Plaza beneficiază de o terasă exterioară superbă ca extensie a zonei de food-court, decorată cu motive inspirate în totalitate din natură!

Zona de divertisment a centrului comercial este de asemenea impresionantă: 15 săli de cinema având o capacitate de 3.000 de locuri în multiplexul Cinema City, clubul de bowling şi billiard Oxygen care se întinde pe 2.000 m2, cazinoul Game World, un pub şi cafenele între care amintim Starbucks şi o nouă prezenţă pe piaţa românească, marca franceză Brioche Dorée.

 

 

 

 

22 February 2010