Clienţi Băncii Comerciale Române vor putea folosi non-stop programul de funcţionare a serviciului Alo 24 Banking BCR, începând cu această lună.

14138-bcr.jpgAlo 24 Banking BCR permite clienţilor să îşi consulte oricând prin telefon soldul contului, să îşi verifice tranzacţiile efectuate din conturi, să plătească facturi sau să achite rata creditului imediat, prin simpla apelare a numerelor de telefon ale Contact Center BCR. Consilierii Contact Center sunt disponibili 24 din 24 de ore, 7 zile pe săptămână, pentru a oferi clienţilor informaţiile solicitate şi pentru a-i consilia în efectuarea operaţiunilor bancare.

"Tranzacţiile prin serviciul Alo 24 Banking BCR se realizează în deplină siguranţă, toate fiind semnate de client, prin codurile unice, valabile numai 36 de secunde, generate de dispozitivul token primit gratuit la achiziţionarea serviciului. Imediat după efectuarea tranzacţiei consilierul Contact Center BCR confirmă realizarea acesteia prin comunicarea numărului de referinţă al operaţiunii în vederea identificării ulterioare a acesteia în istoricul operaţiunilor", se arată într-un comunicat al băncii.

Alo 24 Banking BCR poate fi accesat selectând doar două taste în meniul telefonic, tasta corespunzătoare limbii române - 1, sau limbii engleze - 2, urmată de tasta 3. Numerele de telefon sunt 0801.0801.227, apelabil din reţeaua de telefonie fixă, taxabil la tarif local indiferent de locul din ţara de unde este apelat, 021/407.42.00, apelabil din orice reţea şi *0801227, apelabil prin intermediul serviciului Vodafone EasyDial.


7 octombrie 2010