Unul din principalele obiective ale Asociatiei Romane de Facility Management – ROFMA, ca organizatie profesionala in domeniul administrarii si operarii cladirilor din Romania - este cresterea nivelului de profesionalism al membrilor  asociatiei si, in general, al membrilor comunitatii de specialisti in domeniul facility managementului din România. 

33759-rofma.jpgIn acest generos context, asociatia noastra organizeaza, in data de 9 aprilie 2014, cu incepere de la ora 9:00,  seminarul cu tema "Continuitatea activitatilor de facility management in caz de seism", eveniment care se va desfasura la Hotel InterContinental – sala Opera, etaj 2. Auditoriul acestui seminar include directori si facility manageri atat de la mari furnizori de astfel de servicii, care administreaza si opereaza cele mai importante cladiri de birouri, centre comerciale si parcuri logistice din Bucuresti, precum si coordonatori ai activitatilor de facility management ai unor importante firme care detin retele de cladiri (OMV PETROM, banci precum CEC Bank, BCR, BancPost, retele comerciale - ALTEX, IKEA etc).

Specialisti reputati precum prof. Dr. Ing. Gheorghe Marmureanu – Director onorific, Institutul National pentru Fizica Pamantului, dr. Ing. Emil Sever Georgescu – Director stiintific pentru constructii, URBAN-INCERC, sau  gen. maj. rez. Aurel Udor, vor face prezentari interactive, cu solutii specifice, concrete, pentru situatii de seism. Atasat gasiti programul preliminar al seminarului.

Reprezentantii presei sunt bineveniti la Hotel InterContinental – sala Opera, incepand cu ora 9:00.  Va rugam confirmati prezenta pana marti 8 aprilie, ora 17:00.

7 April 2014