S-a incheiat prima etapa a constructiei pentru Shopping City




Curierul National - 19.09.2006
 

constructie shopping centerBaneasa Developments, developerul celui mai mare proiect de dezvoltare urbana din Europa Centrala si de Est, a incheiat prima etapa a constructiei pentru Shopping City. Platforma comerciala, a carei a doua etapa va fi finalizata in toamna anului 2007, va avea o suprafata construita de aproximativ 250.000 mp. Conform companiei dezvoltatoare, noul proiect va oferi cele mai moderne facilitati de shopping si distractii usoare din Romania.

Investitia in proiectul situat in partea de nord a Capitalei, care va fi dezvoltat pe mai mult de 221 de hectare, va depasi 1,2 miliarde de euro. Proiectul Baneasa este compus, alaturi de zona comerciala, dintr-o zona rezidentiala care va pune la dispozitie mai mult de 3.000 de unitati de locuit si dintr-o zona de birouri, Business & Technology Park, cea mai mare de acest gen din Romania, oferind peste 160.000 mp de spatii de birouri la cele mai inalte standarde, transmite Rompres.

Orasul creste pentru tine

Prima faza a zonei comerciale Baneasa Shopping City, parte integranta a platformei comerciale Baneasa, ofera cele mai moderne facilitati de shopping din Romania prin reteaua Metro "cash & carry", galeria comerciala Feeria si hypermarketul Carrefour, inaugurate in luna aprilie 2006, Bricostore, cunoscutul concept "Do it Yourself", deschis in luna mai a anului 2006 si Galeria Mobexpert, producatorul si comerciantul de mobila numarul 1 din Romania, recent inaugurat.

Aflata sub deviza “Orasul creste pentru tine”, ca toate componentele proiectului Baneasa, Baneasa Shopping City isi propune sa raspunda cererii crescande de spatii comerciale, de distractie si petrecere a timpului liber. A doua faza a Zonei Comerciale Baneasa va fi finalizata in 2007 si cuprinde magazinele Ikea, comerciant de mobila la nivel international, Moto City, un spatiu dedicat expunerii cu vanzare a renumitelor marci de masini din intreaga lume si Baneasa Shopping City, cel mai mare centru comercial din Romania.

65.000 metri patrati de spatii comerciale

Baneasa Shopping City va oferi cumparatorilor peste 220 de magazine si va avea, spre deosebire de alte mall-uri deja existente pe piata romaneasca, primul "food court" din tara construit pe trei niveluri.

La anuntarea oficiala a proiectului, Ali Ergun Ergen, retail development director in cadrul proiectului, a explicat de ce 65.000 metri patrati de spatii comerciale pe o platforma mai mare de 250.000 metri patrati de suprafata construita. "Uitati-va in jurul dumneavoastra si veti intelege de ce", "destinata sa raspunda cererilor crescande ale consumatorilor, platforma comerciala impreuna cu Baneasa Shopping City va oferi cea mai larga selectie de spatii comerciale si de distractie din Romania la cea mai mare scara posibila", a subliniat Ali Ergun Ergen.

Citeste articolul integral in Curierul National


Diana Drinceanu
Curierul National
 

19 septembrie 2006