Primii doi retaileri pe segmentul materialelor de constructii controlati de antreprenori locali, Arabesque si Ambient, au inregistrat cresteri de 20% in primele sase luni ale anului si au planuri semnificative de extindere a retelelor comerciale, in conditiile in care producatorii de materiale de constructii si-au revizuit, in sens negativ, tintele de crestere pentru 2008.

Astfel, afacerile distribuitorului de materiale de constructii Arabesque din Galati s-au majorat cu 20% in primul semestru, la 265 milioane de euro, iar compania mizeaza in acest an pe afaceri de aproximativ 560 milioane de euro, in crestere cu 25% fata de 2007.

Compania a inaugurat, in prima jumatate a anului, doua centre comerciale, la Iasi si la Craiova, in urma unor investitii de opt, respectiv noua milioane de euro. Totodata, Arabesque are in derulare investitii pentru deschiderea de unitati noi in Bucuresti, Baia Mare si Oradea.

“Pe plan extern, in primul semestru am inaugurat o noua filiala in Ucraina, la Rovno - oras cu peste 500.000 de locuitori. In Bulgaria si Serbia suntem in faza de inceput, in care ne facem cunoscuti in piata, iar in Moldova si Ucraina suntem in proces de consolidare a afacerilor”, a declarat Florina Necula, directorul de marketing al companiei Necula.Pe de alta parte, compania Ambient Sibiu intentioneaza sa isi extinda, pana in 2012, reteaua de centre comerciale cu peste 20 de unitati noi, mai mult decat dublul retelei actuale care numara 15 centre.

Sursa

6 October 2008