Regatta Real Estate Company a încheiat, la începutul lunii octombrie a acestui an, un parteneriat cu magazinul de lux Azay. „Parteneriatul cu Azay s-a născut din dorinţa noastră de a ne răsplăti clienţii, de a le mulţumi pentru încrederea pe care ne-au acordat-o în momentul în care au ales serviciile noastre. Vrem să le oferim un dar de casă nouă, indiferent dacă vorbim despre persoane care şi-au schimbat domiciliul sau despre firme care şi-au mutat sediul. Produsele celor de la Azay vor aduce cu siguranţă un plus de rafinament şi eleganţă reprezentând, în acelaşi timp, un simbol al aprecierii noastre pentru alegerea făcută în momentul în care au apelat la noi”, a declarat Eduard Mircea Uzunov, preşedintele companiei Regatta Real Estate Company – liderul brandurilor româneşti de imobiliare.

14819-247087682-5586829-700_700.jpgFiecare dintre clienţii Regatta va primi un voucher, însoţit de o scrisoare personalizată şi un catalog cu produsele Azay, care îi oferă o reducere de 10% la achiziţia obiectelor pe care le găseşte în magazin.

Iar oferta Azay este de natură să ispitească pe oricare dintre cei care vor să îşi personalizeze spaţiul proaspăt achiziţionat, răspunzând chiar şi celor mai mai sofisticate cerinţe.

Cei ce vor trece pragul magazinului vor fi întâmpinaţi de colecţiile furnizorilor Casei Regale a Marii Britanii. Vor regăsi aici seturi de masă din cel mai fin porţelan, marca Minton sau Wedgwood. Şi pentru a rămâne în atmosfera regală, clienţii pot alege şi tacâmurile din argint sau aurite purtând semnătura celebrului Arthur Price şi care au fost, de-a lungul timpului, atât alegerea ambasadorilor cât şi a Reginei şi a Prinţului de Wales. Toate acestea sunt completate de colecţiile J.L. Coquet din porţelan de Limoges pictat manual cu aur şi platină.

Măiestria deprinsă din tradiţia de sute de ani a producătorilor Wedgwood, Arthur Price, Salviati, Mario Cioni şi J.L. Coquet este completată în mod impecabil de elemente inovative din designul contemporan reprezentat de designerii Vera Wang, Jasper Conran şi Kelly Hoppen.

Înfiinţată în 1993, Regatta şi-a câştigat, de-a lungul celor 17 ani de activitate, reputaţia de a fi cea mai specializată companie în domeniul serviciilor imobiliare. Prin serviciile variate şi performante, Regatta a devenit lider de piaţă, fiind apreciată drept cel mai important brand românesc din industria de real estate.

Pe lângă supra-specializarea în serviciile de intermediere şi consultanţă imobiliară rezidenţială, de birouri, spaţii comerciale, Compania Regatta a câştigat, în ultimii ani, o importantă cotă de piaţă pe segmentul evaluărilor imobiliare.

Departamentul de Evaluări şi Studii de Fezabilitate al companiei Regatta s-a înfiinţat în anul 2006, fiind în prezent unul dintre cele mai eficiente departamente ale companiei, cu o activitate remarcabilă în domeniul evaluărilor, prin realizarea a numeroase rapoarte de evaluare imobiliară, a echipamentelor şi întreprinderilor dar şi prin efectuarea pentru clienţii companiei a celor mai profesioniste studii de piaţă, de oportunitate sau fezabiliate.

Fiind prezenţi şi activi pe toate segmentele pieţei de peste 17 ani, folosim experienţa pe care am acumulat-o de-a lungul anilor în abordarea specifică a fiecărui client pentru a încheia cu succes orice tranzacţie.

 

3 November 2010