Cei care au reuşit să îi determine pe cumpărători să investească în 2009 au fost forţaţi să iasă în faţă cu oferte promoţionale sau cu modalităţi de finanţare adaptate nevoii clienţilor.

sursa:www.newschannel.roBe Igloo a vândut datorită unor soluţii de finanţare foarte flexibile, adaptate celor cu venituri medii,

"Fiecare dintre clientii Be Igloo ar fi putut sa aleaga sa cumpere acelasi tip de apartament direct de la dezvoltatorul proiectului, insa au apelat la noi pentru ca au inteles ca varianta Be Igloo le ofera, pe langa siguranta ca se vor muta in casa noua in toate conditiile prevazute de contract, si posibilitatea de a achizitiona locuinta conform posibilitatilor lor: cu avans pornind de la 10%, cu rate pe mai multi ani, prin rent to buy, cu sau fara Prima Casa" a declarat Nimrod Zvik, director de marketing al organizatiei de vanzari pentru Romania Invest, Be Igloo.

Lotus Cişmigiu şi-a atras cumpărătoti datorita pozitiei centrale şi în urma unor oferte de genul „maşina de lux cadou", spun unii.
"În cadrul ansamblului Lotus Cismigiu, au vândut locaţia si facilităţile, precum şi discount-urile pe care le-am oferit în această perioadă. Nu cred ca oamenii au fost decisiv influenţaţi de maşina cadou, dar a fost modalitatea noastră de a ne selecta clienţii" susţine Avi Postelnik, CEO Smart Holding.

 

Green City, un ansamblu de dimensiuni uriase dezvoltat aproape de Bucureşti, a vândut 30% din locuinţe printr-un discount de grup, care le-a permis locatarilor să-şi aducă prietenii aproape, excluzând astfel impedimentul unei distanţe de o jumătate de ora de Capitală.

15 December 2009