SAN FRANCISCO, 2 aprilie 2012 – Prologis, Inc., (NYSE: PLD), lider mondial în deţinerea, operarea şi dezvoltarea de spaţii industriale, a anunţat astăzi că, în primul trimestru din 2012, compania a finalizat vânzări de clădiri şi terenuri în Europa în valoare de aproximativ $605 milioane, din care aproximativ $485 milioane au reprezentat cota Prologis din venituri. Aceste tranzacţii au inclus:

24206-1868993-2555176.jpg•    $150 milioane din vânzări de clădiri şi terenuri către terţi în Germania, din care $110 milioane a reprezentat cota companiei. Portofoliul a fost compus din 15 proprietăţi cu un total de aproximativ 213.000 metri pătraţi (2,3 milioane square feet) în cinci pieţe;

•    $130 milioane din vânzări de clădiri şi terenuri către terţi în Polonia, din care $90 milioane au reprezentat cota companiei. Portofoliul a cuprins 11 proprietăţi cu un total de aproximativ 164.000 metri pătraţi (1,8 milioane square feet) în trei pieţe; şi

•    Conform anunţului anterior, $325 milioane din portofoliul de 325.000 metri pătraţi (3,5 milioane square foot) în Marea Britanie, din care $285 milioane au reprezentat cota Prologis din venituri.

“Am început 2012 cu un progres solid faţă de prioritatea noastră strategică de realiniere a portofoliului,” a declarat Gary E. Anderson, chief executive officer Europa şi Asia, Prologis. “Vânzarea acestor active exemplifică cererea instituţională puternică de proprietăţi industriale de înaltă calitate în Europa.”

Prologis este lider în furnizarea de spaţii industriale în Europa, cu aproximativ 13,7 milioane de metri pătraţi (146 milioane de square feet) de spaţii industriale în 622 de locaţii din 14 ţări la 31 decembrie 2011.

Despre Prologis

Prologis, Inc. este lider mondial în deţinerea, operarea şi dezvoltarea de spaţii industriale, concentrat pe pieţele globale şi regionale din America, Europa şi Asia. La 31 decembrie 2011, Prologis deţinea sau avea investiţii, în mod consolidat sau prin companii de tip joint venture neconsolidate, în proprietăţi şi proiecte de dezvoltare estimate în total la 600 milioane de square feet (55,7 milioane de metri pătraţi) în 22 de ţări. Compania închiriază spaţii de distribuţie moderne unui număr de peste 4.500 de clienţi, care includ producători, retaileri, companii de transport, furnizori terţi de servicii logistice şi alte companii.

2 April 2012