Clienții mall-ului au la dispoziție din 7 mai un nou magazin Marks & Spencer, ce oferă produse alimentare și vinuri de calitate în cadrul secțiunii Food, în completarea colecțiilor de îmbrăcăminte și accesorii pentru femei, bărbați și copii, recunoscute pentru calitatea lor excepțională.

37012-marks_spencer_food.jpgCu ocazia deschiderii noului magazin, primii 200 de vizitatori primesc cadou un voucher de cumpărături în valoare de 50 de lei, iar ceilalți vizitatori din ziua inaugurării primesc un cadou surpriză de la Marks & Spencer Food. Surprizele continuă tot weekendul prin campania „It’s your Lucky Day at M&S”, în cadrul căreia vizitatorii mall-ului vor primi vouchere ce se pot transforma în premii mergând în noul magazin.

Noul Marks & Spencer din Plaza România se întinde pe o suprafață de 1.600 de metri pătrați și oferă produse alimentare și vinuri de calitate în cadrul secțiunii Food, în completarea colecțiilor de îmbrăcăminte și accesorii pentru femei, bărbați și copii, recunoscute pentru calitatea lor excepțională. Magazinul are la bază cel mai nou concept de design al retailerului, creat special pentru a oferi clienților o experiență deosebită de shopping, confort și inspirație.

Secțiunea Marks & Spencer Food din interiorul noului magazin, secțiune ce reprezintă o premieră pentru România, se întinde pe o suprafață de 60 de metri pătrați și pune la dispoziția clienților peste 600 de tipuri de produse de calitate, care dovedesc expertiza companiei în segmentul alimentar.

Printre categoriile de produse prezente la raft se numără Best of British (gama include produse tradiționale britanice speciale, cum ar fi fursecuri, gemuri, marmelade și ceaiuri English Breakfast) și produse de cofetărie și cadouri (inclusiv produse precum Percy pigs, carameluri fine, batoane de ciocolată elvețiană, trufe de ciocolată belgiană).

Totodată, la Marks & Spencer Food din Plaza România, clienții au la dispoziție produse de lux și biscuiți (o selecție extinsă de prăjituri, biscuiți vienezi și ciocolată, turte cu ghimbir, biscuiți Blueberry Puffs), aperitive și articole de băcănie (o selecție extinsă de paste și sosuri pentru paste, dressing-uri pentru salate, condimente pentru mâncăruri exotice, supe, conserve cu carne de vită, pui, ton, somon și o diversitate de cereale pentru micul dejun) și, nu în ultimul rând, o selecție de vinuri premiate din întreaga lume.

Mai mult, în noul magazin din Plaza România clienții vor putea alege produse din 12 linii vestimentare aparținând celei mai recente colecții de vară Marks & Spencer. Aceasta este inspirată din principalele tendințe internaționale, care sunt redate într-o gamă de produse chic, confortabile și de înaltă calitate.

Potrivit reprezentanților Marks & Spencer, deschiderea noului magazin din Plaza România face parte din strategia retailerului de a îmbogăți experiența de shopping a clienților din București.

****

Grupul Anchor este prezent în România din 1997, fiind unul dintre cei mai puternici jucători de pe piață prin portofoliul său de proiecte de retail, rezidențiale și clădiri de birouri. Anchor Grup a construit în România București Mall, primul centru comercial modern la nivel local. De asemenea, grupul deține Plaza România, una dintre cele mai populare destinații pentru cumpărături din București, Anchor Plaza, prima clădire de birouri de clasă A integrată cu un centru comercial, și InCity Residences, ansamblu rezidențial situat în centrul Capitalei. Valoarea totală a investițiilor efectuate până în prezent se ridică la peste 350 milioane euro. Grupul continuă activ dezvoltarea unor proiecte de anvergură și extinderea platformei de servicii.

7 May 2015