De aproximativ o săptămână, locuitorii sectorului 3 al Capitalei fac sesizări cu privire la faptul că gunoiul nu a mai fost ridicat, iar mirosul de pe străzi este insuportabil. Situația este cunoscută și de autoritățile locale, care au încheiat recent contractul cu firma care asigura salubritatea în sectorul 3.

42200-cover-rn-site.jpg  Vineri, 14 septembrie, a fost ultima zi în care compania Rosal a asigurat serviciul de salubritate pe raza sectorului 3, în baza contractului încheiat în anul 1999, a precizat avocatul companiei, Radu Simțion, pentru Agerpres.

"Din păcate, așa înțeleg unii să încheie o colaborare. O colaborare ce nu mai funcționa, din cauza că tot ei nu își mai respectau obligațiile... Imaginile și mesajul le-am primit mai devreme de la un cetățean. Trist este că astfel de cazuri mi-au fost semnalate în mai multe zone din Sectorul 3, astăzi. Iar "autori" sunt tocmai cei care ar fi trebuit să asigure curățenia până azi în sectorul nostru”, a explicat Robert Negoiță, primarul sectorului 3, într-o postare pe Facebook.

Autoritățile locale au găsit rapid o soluție. Astfel, vineri, 14 august, Consiliul Local al sectorului 3 a adoptat două proiecte de hotărâre în baza cărora a fost înființată Direcția Generală de Salubritate, care asigură salubritatea în această unitate administrativ-teritorială începând cu data de 17 septembrie.

„Dacă ne dorim un sector curat este nevoie să luăm măsurile care se impun, atunci când apar probleme. Iar cea mai bună variantă este să asigurăm noi, de la nivelul PS3, cu utilaje și angajați proprii, curățenia. Avem probleme în mai multe zone, iar utilajele vor ajunge treptat peste tot. Sesizări legate de salubritate puteti face la numărul de telefon 0740.347.278”, a precizat Robert Negoiță, primarul sectorului 3. Totodată, edilul a spus că, astfel, cetățenii vor beneficia de servicii de calitate mai bună, iar costurile vor fi mai mici.

Pentru a asigura curățenia în sector, Primăria a achiziționat 80 de utilaje și autovehicule în valoare de peste 7 milioane de euro.