Miele, compania numărul unu în producția de echipamente electrocasnice premium la nivel mondial, a fost nominalizată la Milan Design Award 2016 pentru proiectul “The Invisible Kitchen”. Prima reprezentație a noului concept tehnologic, unic în lume, propus de Miele a avut loc la “Milan Design Week 2016” în cadrul Eurocucina, cel mai important târg de mobilă de bucătărie din Europa. Mai mai mult de 23 de mii de persoane au putut vedea în ce constă bucătăria viitorului. Totodată, Miele a prezentat și noile serii de electrocasnice premium: electrocasnicele încorporabile fără mânere din seria ArtLine și noua gama de mașini de spălat vase, G 6000 EcoFlex.

40081-the_invisible_kitchen.jpg“The Invisible Kitchen” este o instalație sub formă de inel, cu un diametru de opt metri și o greutate de câteva tone. La Eurocucina, vizitatorii au putut vedea doi bucătari-șefi care au pregătit trei feluri de mâncare, sub atenta supraveghere a mentorului virtual “The Invisible Kitchen”. Obiectivul întregului eveniment a fost atingerea celui mai ridicat nivel de inspirație în materie de cooking.

“The Invisible Kitchen dă un nou sens creativității în bucătăriei. Datorită noii tehnologii, gătitul va fi de fiecare dată o activitate interesantă și distractivă pentru orice bucătar”, a spus dr. Axel Kniehl, director executiv în cadrul Miele Group, responsabil de departamentele de Marketing și Vânzări. „Bucătăria este invizibilă în sensul că niciun aparat electrocasnic nu este utilizat, iar accentul este pus pe nevoile utilizatorului. Întreaga tehnologie din spatele conceptului provine din cercetările amănunțite făcute de specialiștii Centrului de Design Miele“, a mai spus dr. Axel Kniehl.

Pe ecranul computerului de bucătărie sunt trecute toate alimentele din cămară, iar în funcție de acestea utilizatorul primește o serie de rețete pe care le poate găti; se selectează rețeta și urmează apoi pregătirea ei, pas cu pas, utilizatorul primind asistență pe tot parcursul pregătirii preparatului. Pentru ca rețeta să iasă ca la carte, mentorul digital are grijă să intervină atunci când bucătarul greșește timpul de gătire, cantitățile de ingrediente sau timpul de preparare ales. Așadar, fiecare rețetă va ieși fără probleme datorită celei mai avansate tehnologii propuse de Miele. După finalizarea felului de mâncare, utilizatorul poate să-și selecteze muzica potrivită pentru cină, în timp ce “The Invisible Ktichen” îi va spune cum să așeze tacâmurile la masă.

40080-noua_gama_de_electrocasnice_miele.jpgProiectul “The Invisible Kitchen” a fost nominalizat la Milan Design Award alături de alte 15 companii care au prezentat noile tendințe în materie de mobilă la cel mai important târg de profil din Europa.

Pe lângă bucătăria viitorului, Miele a prezentat la Milan Design Week și o serie de noi produse care urmează să fie lansate în magazinele Miele începând din această vară. Este vorba despre  seria de produse încorporabile ArtLine: cuptoare simple sau cuptoare combinate abur cu microunde care se integrează perfect în mobila de bucătărie, dar și de noua gamă de mașini de spălat vase din seria G 6000 EcoFlex care vin cu noi caracteristici pentru consumul redus de energie și un program scurt de 58 de minute.

Despre Miele

Există doar câteva branduri în lume ce respectă aceeași viziune, tradițiile și standardele calitative înalte de mai bine de un secol. Dintre acestea, cu atât mai puține reprezintă afaceri de familie sustenabile sau se bucură de recunoaștere la nivel internațional. Una singură dintre acestea, însă, este renumită pentru a fi creat și oferit lumii cele mai inovatoare echipamente electrocasnice din istorie. Fondată în 1899, compania Miele a fost de la bun început o afacere de familie, aparținând familiilor Miele și Zinkann – aflate astăzi la a patra generație. Filosofia companiei – “Immer Besser” (“Mereu mai bine”) – se reflectă în toate produsele Miele, prin pasiunea investită.

In dezvoltarea de noi tehnologii pentru a transforma și reinventa experiența în utilizarea echipamentelor electrocasnice. Astfel, Miele a devenit cel mai mare producător independent de echipamente electrocasnice din lume, cu peste 17.700 de angajați, prezent în 47 de țări prin subsidiarele proprii de vânzări și în 50 de țări prin intermediul distribuitorilor și importatorilor. În anul financiar 2014/2015, a obținut vânzări în valoare totală de 3,5 de miliarde de euro.

Gama de produse Miele include: aspiratoare, echipamente de întreținere a rufelor; mașini de spălat vase, plite, seturi combi, hote de aragaz, cuptoare, cuptoare cu aburi, cuptoare cu microunde, cafetiere, echipamente frigorifice, răcitoare de vinuri. În plus, gama Miele Professional (divizia de echipamente comerciale) oferă sisteme de întreținere a rufelor și mașini de spălat vase pentru uz profesional, dar și aparatură pentru sterilizarea instrumentelor medicale și de laborator. În 2007, Miele Appliances SRL și-a deschis porțile și în România, una dintre principalele țări din Europa de Sud-Est care proiectează o perspectivă nouă asupra afacerilor Miele la nivel global.