Cea de-a Xa manifestare a Targului National Imobiliar (TNI) a inchis domeniul de real estate pentru anul 2009  printr-o editie aniversara de iarna, ce a avut drept scop reunirea tuturor oportunitatilor imobiliare.


Cele 65 de companii expozante au prezentat pe durata celor patru zile de expozitie cele mai avantajoase oferte publicului interesat de achizitionarea unei locuinte.

La sfarsit de an imobiliar, organizatorii evenimentului TNI – recunoscut drept barometru al pietei de profil- au aplicat aceleasi metode de masurare a interesului publicului larg fata de sectorul de real estate, ce si-au dovedit eficienta in timp.

 In acest sens, evenimentul si-a pastrat pentru a VIa oara atat locatia de exceptie - Palatul Parlamentului  cat si politica de acces pe baza unei bilet cu valoarea de 5 RON.


Astfel s-a realizat selectarea publicului ce este vizat atat de dezvoltatori, agentii imobiliare cat si institutii financiare pregatite sa ofere consultanta in vederea obtinerii unui credit imobiliar.

In actualul context economic suprapus unei perioade electorale doar 3.256 de persoane (contorizate dupa numarul de bilete vandute la intrare) s-au dovedit a fi interesate de locuintele ofertate la sfarsit de an si au venit in cadrul TNI in calitate de vizitatori. Acestia au putut analiza oferte cu preturi intre 34.900 EURO TVA inclus si 308.000 EURO+ TVA, pentru unitati locative situate in Bucuresti, ILFOV si Valea Prahovei.

Pe langa publicatiile oferite gratuit vizitatorilor, acestia au fost premiati chiar prin intermediul biletului de intrare, care de aceasta data a avut valoare dubla, caci in baza acestuia, fiecare vizitator TNI primeste pana la sfarsitul anului 2009 o reducere de 10 % la orice articol de mobilier oferit de catre ART & HOME si ROMANIA.

 In topul cerintelor s-au aflat garsonierele si apartamentele de maxim 2 camere situate in zone cu acces facil catre statiile de RATB sau de metrou. Pentru acestea, preturile au scazut cu aproximativ 30-40 % fata de inceputul anului. Reticenta clientilor chiar si in aceasta situatie poate fi motivata fie de gandirea potrivit careia “ Mai este loc de reduceri!” fie de suspiciunea ca “preturile sunt atat de mici acum incat par sa fie minciuni”. Cu toate acestea, in cadrul evenimentului au fost programate aproximativ 148 de vizionari pentru perioada imediat urmatoare.

 Printre companiile participante la aceasta editie aniversara  s-au numarat : Impact Developer & Contractor, Apulum 94, Banca Comerciala Romana, Partener Group Invest, Romfelt Real Estate, Trend Imobiliar, Can Serv, Domus Stil, Volksbank, RPF Property Fund etc.

Este de mentionat faptul ca 80% din expozanti sunt clienti fideli ai TNI, acestia intelegand faptul ca a participa in cadrul TARGULUI NATIONAL IMOBILIAR (TNI) nu reprezinta o cheltuiala, ci o investitie in imaginea companiei, fiind o metoda eficienta ce ajuta la construirea unui brand puternic in piata de real estate.

 Evenimentul s-a bucurat de sustinerea celor 50 de parteneri media si mai ales de sprijinul posturilor de televiziune : PRO TV, Antena 1, Prima TV, TVR1, B1 TV si KANAL D ce au luat pulsul evenimentului si au transmis pe micile ecrane mai multe stiri referitoare la ultimul eveniment imobiliar al anului.

 In calitate de organizatori ai evenimentului, ne declaram foarte multumiti de prestatia expozantilor nostri ce au creat oferte speciale in perioada targului pentru a face fata concurentei directe din cadrul evenimentului. In ce priveste numarul de vizitatori, acesta este semnificat mai mic fata de editiile anterioare, element ce reconfirma situatia nefavorabila de pe piata imobiliara, reticenta romanilor in actuala conjunctura economica pentru a face o astfel de investitie precum si situatia lor financiara extrem de vulnerabila in perioada de recesiune economica.

Cu toate acestea, calitatea vizitatorului TNI a fost “superioara” in sensul ca au fost extrem de interesati de acest segment, stiau exact ce cauta, in ce zona doresc o locuinta si care este suma pentru care ar putea obtine credit bancar.

 Din punct de vedere organizatoric evenimentul a decurs foarte bine si a reunit doar companiile care activeaza cu profesionalism in acest moment de impas. Daca ar fi sa realizam profilul expozantului TNI, acesta ar cuprinde urmatoarele trasaturi definitorii : reputatie, seriozitate, flexibilitate, open-minded, si  in primul rand competitivitate . Pentru a afla lista completa a participantilor, cele mai atractive oferte prezentate si a viziona poze de la acest eveniment, va invitam sa accesati pagina de internet a Targului National Imobiliar (TNI).

INFORMATII EXPOZITIE:

* Suprafata expozitiei: 2.200 mp

* Numar expozanti : 65 companii

* Numar agentii imobiliare: 15

* Numar dezvoltatori : 46

* Numar institutii financiare: 4

* Numar proiecte: 110 din Bucuresti, Brasov, Valea Prahovei

*Cel mai mic pret in cadrul expozitiei: 34.900 EURO TVA inclus( garsoniera Fortuna Residence)

* Cel mai mare pret in cadrul expozitiei: 300.000EURO + TVA  (apartament 4 camere- Lotus Cismigiu)

* Cel mai mic pret pe metru patrat : 550 EURO TVA inclus ( Ergo House)

*  Numar vizionari :148


 INFORMATII VIZITATORI:

 * Numar vizitatori in expozitie :  3.256 (contorizati dupa biletele vandute la intrare si invitatii)

* Numar vizitatori pe site-ul evenimentului in saptamana expozitiei: 10.550

* Numar vizitatori din momentul lansarii site-ului TNI 2009 : 367.083

*  Numar pagini accesate pe site-ul evenimentului in saptamana evenimentului : 40.653

* Numar pagini  accesate pe site-ul evenimentului din momentul lansarii site-ului TNI 2009  : 1.363.030

 MEDIATIZARE:

*  60  publicatii pentru fiecare eveniment in 2009 , 210 machete publicitare in reviste de specialitate, ziare sau publicatii de masa pentru fiecare eveniment;                                                                                                          

* 600 mp mesh – permanent

* 1.100 spoturi radio – Kiss Fm Bucuresti, Kiss Fm Valea Prahovei, Radio ZU, Radio France International, Radio Magazinul Unirea,

*  Mediatizare pe ecrane cu led de mari dimensiuni in Bucuresti, Valea Prahovei  : 23 ecrane

*  Reclame si prezentari audio/video in Aeroportul Otopeni, centre de birouri si spatii rezidentiale;

*  Reclame la meciurile de fotbal, pe benzile cu leduri ce imprejmuiesc stadioanele;etc.

*  Numar de site-uri unde promovam online TNI-ul ( ebanner + stiri ) :  196

*  Numar afisari ebanner TNI pentru fiecare eveniment : peste 7 milioane

*  Invitatii tiparite si trimise catre parteneri si expozanti TNI: 30.000

 

 

 

 

17 November 2009