Centrul Vechi a dat startul tranzactiilor derulate intre proprietarii de cafenele, pub-uri si restaurante, dupa ce doi ani la rand investitorii au preluat magazine vechi, de cele mai multe ori in paragina, le-au consolidat si au reusit sa le transforme in unitati cu vanzari de sute de mii de euro anual. 

Pana acum cel putin patru restaurante si-au schimbat brandul, dupa ce administratorii acestora au semnat contracte de cedare a unitatilor refacute, utilate si mobilate in schimbul unor sume care le-au permis sa acopere investitia initiala sau chiar sa o depaseasca de doua-trei ori.

Sumele vehiculate in piata pentru vanzarea unui restaurant din Centrul Vechi in care s-au investit 200-300 de mii de euro ajung aproape de un milion de euro. "Am renuntat, in august 2009, la pub-ul pe care il deschisesem cu cateva luni in urma pentru a-mi concentra investitia pe o unitate mai mare, de 750 de metri patrati, care sa aiba curte interioara, terasa, club la subsol si un numar total de 400 de locuri", spune Cristi Dumitriu.

 

 

Sursa

2 April 2010