În lunile iulie și august, mall-ul își așteaptă clienții cu reduceri de până la 70% la o multitudine de produse, de la articole de grădină și camping până la ochelari de soare, cosmetice, prosoape și articole de baie.

37720-summer_sales_2015_-_plaza_romania.jpgZeci de magazine din Plaza România dau tonul sezonului estival, punând la dispoziția amatorilor de shopping reduceri și oferte promoționale la colecțiile de vară. Timeout, Marks&Spencer, Lee Cooper, Accesorize, Lashez, L'Occitane, Sephora și Optiplaza le oferă clienților mall-ului reduceri de până la 60% și 70%.

Campania de reduceri și de promoții acoperă o largă varietate de produse. Dacă în această perioadă de la Massini se pot achiziționa trei cămași la prețul de 390 lei și o cămașă la 99 lei, Splend'or le-a pregătit clienților reduceri până la 50% la bijuteriile de oțel și la ceasurile selecționate (Diesel, Armani, Pierre Cardin, Police, Timex, Festina etc). Cât despre cosmetice, Flormar și Yves Rocher diversifică oferta: dacă din primul se pot cumpăra farduri, rujuri și oje la jumătate din preț, în al doilea se aplică o reducere de 30% la produsele de protecție solară. Cât despre Melvita și Plafar, acești retaileri oferă discounturi de 50%, în timp ce la Adidas și Nike reducerile variază între 25% și 40%.

Pentru acest sezon, Tekzen le-a rezervat clienților o ofertă promoțională ce include produse selecționate de mobilier, de menaj, lustre și articole de gradină și camping. Între 17 și 23 iulie, English Home face reduceri de 50% la prosoape și articole de baie, iar, între 24 și 31 iulie, toate produsele din magazin pot fi achiziționate la jumătate din preț. Tot de reduceri de 50% beneficiază în această perioadă fanii brandurilor ECCO, Koton, CCC, BSB, Bata, Bigotti, Tommy Hilfiger, Swarovski, BSB, Il Passo, Mango, Mothercare, Penti, Colin's și LC Waikiki.

 

15 July 2015