Bucureşti, 23 iunie 2011. Generali Asigurări a lansat campania de imagine „Ne respectăm întotdeauna promisiunile”, cu scopul consolidării, în rândul publicului larg, a atributului de calitate a serviciilor. Mesajul central al campaniei este susţinut de un studiu de satisfacţie a clienţilor realizat în 2011, în România, care relevă faptul că peste 93% dintre clienţii Generali sunt mulţumiţi de serviciile companiei.

19415-daniela-dimitriu.jpg„În industria financiară, imaginea companiei şi încrederea inspirată sunt vitale pentru menţinerea şi dezvoltarea unui business sănătos, pe termen lung. Deoarece Generali Asigurări a confirmat aşteptările clienţilor, fiind perceput ca unul dintre cei mai de încredere asigurători, am decis să ne prezentăm public prin perspectiva clienţilor noştri. Astfel, satisfacţia lor a devenit cartea noastră de vizită. Această abordare face parte din direcţia strategică de marketing a companiei, de a promova serviciile de calitate pe care le oferă compania”, a explicat Daniela Dimitriu, Head of Marketing&PR Generali Asigurări.

Campania naţională a demarat la 20 iunie şi se va desfăşura pe parcursul a 7 săptămâni. Aceasta include componente de TV şi outdoor, fiind susţinută şi prin activităţi de sales support şi promovare pe site-ul www.generali.ro.

Două execuţii TV, de susţinere a ambelor linii de business – asigurări de viaţă şi generale – vor fi difuzate pe cele mai importante staţii naţionale. De asemenea, mesajul va fi livrat şi printr-o reţea de panouri stradale, poziţionate strategic în zonele cu trafic intens.

„Din punct de vedere creativ, noua campanie se distinge prin tonalitatea umoristică. Atragem atenţia prin prezentarea unor situaţii care descriu ceea ce se întâmplă de multe ori în România: superficialitate în relaţia cu clientul. Personajele principale atrag empatie, fiecare dintre noi regăsindu-se într-o oarecare măsură în situaţiile imaginate. Cât despre soluţie, este simplu. Noi am demonstrat că suntem alături de clienţii noştri şi avem grijă să le rezolvăm în cel mai scurt timp problemele, indiferent de amploare. Nu o spunem noi, o spun chiar clienţii noştri. Aceeaşi abordare o vom avea si pentru clienţii noi, care vor alege în viitor serviciile Generali”, a punctat Daniela Dimitriu.

În plus, tot în aceasta perioadă, pentru a veni în întâmpinarea clienţilor care au nevoie de soluţii complete de protecţie pentru maşina lor, Generali a dezvoltat şi promovează  un produs unic pe piaţă: CASCO şi RCA la pachet. AutoComplet aduce multiple beneficii: până la 25% reducere faţă de produsele achiziţionate separate, extindere teritorială CASCO, dar şi opţiunea pentru varianta fără franşiză.  

Mai multe detalii sunt disponibile pe www.generali.ro.

DESPRE GENERALI ASIGURĂRI

Grupul Generali este unul dintre cei mai importanţi asigurători şi principalul jucător pe segmentul asigurărilor de viaţă din Europa, cu prime brute subscrise de peste 73 mld. EUR în 2010. De asemenea, Grupul este una dintre cele mai importante companii pentru administrarea activelor, cu o valoare de peste 400 miliarde euro în 2009, şi un operator unic în domeniul imobiliar, cu un portofoliu de proprietăţi de peste 24 mld. EUR. Cu 85.000 de angajaţi la nivel global şi 70 de milioane de clienţi în 60 de ţări, Grupul ocupă o poziţie de top în Europa Occidentală şi un loc din ce în ce mai important în Europa de Est şi în Asia. Compania mamă, Assicurazioni Generali, este listată la Bursa din Milano (GASI.MI, G.IM) şi are un rating AA- conform Standard & Poor’s şi un rating Moody’s Aa3.

23 June 2011