Targul Imobiliar National, tIMOn, va reuni peste 150 de proiecte imobiliare aflate in dezvoltare in Bucuresti, in provincie dar si in afara tarii, se arata intr-un comunicat al organizatorilor, compania Admedia Consulta. Derulat pe parcursul a doua luni, tIMOn lanseaza in primavara trei editii specializate, organizate la World Trade Center in perioadele 20-24 februarie, 19-23 martie si 9-13 aprilie, precum si o platforma virtuala accesibila la adresa www.timon.ro. '

Cercetarile efectuate in 2007, corelate cu actualul peisaj din economia romaneasca conduc catre o usoara temere asupra achizitiilor imobiliare in randul romanilor in 2008. O data cu editia de primavara de la Bucuresti a tIMOn, ne-am propus sa demonstram ca, in continuare, Romania are potential imobiliar. Vom veni si mai aproape de clientul final prin popularizarea unei oferte imense de locuinte, structurata pe o perioada de timp apropiata de perioada necesara fundamentarii unei decizii de achizitie imobiliara', declara Vlad Vlasceanu, managing director al Admedia Consulta. Lansarea platformei virtuale va avea loc la sfarsitul lunii februarie 2008. In cele trei editii tIMOn organizate in Bucuresti in 2007, targul a fost vizitat de aproape 60.000 de vizitatori, vanzarile inregistrate de catre expozanti imediat dupa fiecare editie a targului depasind 25 milioane de euro.

Sursa

1 February 2008