Compania Mercadia Holland BV, controlată de omul de afaceri Dinu Patriciu, vizează obţinerea unei poziţii dominante pe piaţa românească de retail şi vrea să îşi extindă reţeaua Mic.ro până la 1.000 de magazine fixe şi 2.000 de magazine mobile şi totodată să ajungă la 150 discountere miniMAX în 2011, notează NewsIN.

14120-mjc-ro.jpgÎn luna august a acestui an, când Mercadia a achiziţionat întregul pachet de acţiuni al SC miniMAX Discount, operatorul reţelei avea 31 de magazine de discount cu acelaşi nume. Reprezentanţii Mercadia au anunţatcă lanţ ul miniMAX Discount va avea 50 de magazine până la finalul lui 2010 şi 150 de magazine în toată ţara până în cea de-a doua jumătate a lui 2011.

De asemenea, Mic.ro, companie membră a Mercadia Group, şi-a extins reţeaua la 113 unităţi comerciale în Bucureşti şi a lansat totodată conceptul de magazine mobile. "Mic.ro mobil va avea, până la finalul lunii octombrie, 30 de magazine operaţionale în Capitală", se arată într-un comunicat al companiei.

Afacerea Mic.ro a fost demarată în primăvara acestui an.

"Strategia noastra vizează obţinerea unei poziţii dominante pe piaţa de retail din România. Dezvoltăm retailul de proximitate şi parteneriate pe termen lung cu micii comercianţi, prin reţeaua Mic.ro. În paralel, vizăm însă şi expansiunea operaţiunilor de tip hard discount, prin miniMAX Discount", a declarat CEO-ul Mercadia Group, Dan Ionescu.

Acesta a precizat că planurile pe termen lung includ extinderea reţelei Mic.ro la 1.000 magazine fixe şi 2.000 magazine mobile. Cele 113 magazine Mic.ro sunt deschise în zone de trafic pietonal şi puncte importante pentru bucureşteni. Magazinele Mic.ro mobil vor fi amplasate în drumul clienţilor şi vor fi disponibile şapte zile pe săptămână.

În luna august, acţionariatul Mic.ro a achiziţionat lanţul de magazine miniMAX Discount, ce include în prezent 36 unităţi operaţionale în 33 oraşe. Spaţiile comerciale au o suprafaţă medie de vânzare de 750 mp.


7 October 2010