Omul de afaceri Dinu Patriciu vrea ca noul lanţ de magazine să ajungă peste tot în ţară, spre deosebire de MIC.RO, care se concentrează pe Bucureşti şi marile oraşe ale ţării. De asemenea, în noile magazine se vor comercializa cu precădere produse româneşti, informează realitatea.net.

16645-dinu_patriciu.jpgNoua afacere a lui Dinu Patriciu va fi dezvoltată pe infrastructura magazinelor miniMAX, pe care omul de afaceri le-a cumpărat în vara anului trecut. Ambiţia lui Patriciu este să aibă 150 de magazine sub acest brand, iar suma de investiţie estimată pentru fiecare magazin va fi de aproximativ 250.000 de euro. În afara de cele 31 de magazine care vor fi rebranduite, Patriciu a anunţat că va construi din temelii alte magazine, iar pentru asta este dispus să investească până la 750.000 euro pe unitate. Scopul final este că aceste magazine să existe în toată ţara, spre deosebire de lanţul MIC.RO, care s-a cantonat în Bucureşti şi în alte oraşe mari ale ţării. Cifra de afaceri prognozată pentru acest an va ajunge la 450 milioane de euro.

Afacerea MIC.ro a fost demarată în primăvara anului trecut, iar strategia pe termen lung vizează obţinerea unei poziţii dominante pe piaţa de retail din România.

"Dezvoltăm retailul de proximitate şi parteneriate pe termen lung cu micii comercianţi, prin reţeaua Mic.ro. În paralel, vizăm însă şi expansiunea operaţiunilor de tip hard discount, prin miniMAX Discount", declara la final CEO-ul Mercadia Group, Dan Ionescu.

În luna august 2010, acţionariatul MIC.ro a achiziţionat lanţul de magazine miniMAX Discount, ce includea 36 unităţi operaţionale în 33 oraşe. Spaţiile comerciale au o suprafaţă medie de vânzare de 750 mp.


28 February 2011