Reţeaua de mini-marketuri Mic.ro, dezvoltată de omul de afaceri Dinu Patriciu, a ajuns în primul an la 461 de unităţi, dintre care 29 mobile, după ce în luna aprilie 2010 a fost deschis primul magazin, pe şoseaua Ştefan cel Mare din Bucureşti.

17723-mic-ro.jpgDintre cele 461 de unităţi aproape 300 se află în Bucureşti, după ce în luna noiembrie a anului trecut compania a început să se extindă şi în afara Capitalei, ajungând în alte 35 de localităţi.

Planul lui Patriciu este de a duce reţeaua la 2.000 de unităţi, iar în acest an intenţionează să ajungă cu Mic.ro la o acoperire naţională prin deschiderea de băcănii în alte 23 de oraşe, din Iaşi până la Reşiţa şi din Tulcea la Satu Mare.

Reprezentanţii Mic.ro spun că au în prezent circa 120.000 de clienţi zilnic, adică o medie de peste 250 de cumpărători per unitate.


Sursa

22 April 2011