Consecvente propriilor misiuni declarate, de a contribui activ la dezvoltarea pietei imobiliare din Romania, agentiile Admedia (organizator Timon) si DMI au semnat un parteneriat pe termen lung,cu scopul principal de a transforma piata targurilor imobiliare din Romania intr-una matura si inscrisa in circuitul marilor evenimente europene de profil.

Parteneriatul DMI – tIMOn are rolul de a dezvolta  urmatoarele manifestari organizate sub brandul tIMOn in evenimente care sa conduca catre o profesionalizare atat de necesara intregii industrii.

Idei noi pentru o piata matura

In calitate de participanti activi la activitatea pietei imobiliare romanesti, cele doua agentii au incercat, in ultima perioada, mai multe idei de revigorare a acestui segment pentru a ajunge, intr-un final, la concluzia ca, de fapt, intreaga situatie catalogata drept ingrijoratoare este semnalul dat de o piata care simte nevoia de maturizare si de profesionalizare.

DMI a ales sa fie partenerul de comunicare pentru brandul tIMOn pentru ca a inteles valoarea unui brand care si-a demonstrat valoarea si forta de a se mentine drept vector de maturizare al pietei imobiliare din Romania intr-un moment in care imobiliarul romanesc traverseaza una din cele mai grele perioade ale sale."Ne-am dat seama ca utilizatorii finali, cumparatorii de locuinte noi, s-au maturizat; oferta mai mare din piata si nevoia de lor de confort i-a facut sa fie mai selectivi, mai analitici si mai atenti cu ceea ce cumpara. De aceea, am ajuns la concluzia ca acestia au nevoie de mai mult si merita mai mult decat standuri imobiliare, machete de apartamente si povesti frumoase." (Diana Metiu)

“Piata imobiliara din Romania a suferit transformari majore in ultimii 4 ani. De la o idee gresita de boom imobiliar la un declin al multor dezvoltatori neprofesionisti nu a fost decat un pas. Acest pas reprezinta de fapt momentul in care piata s-a maturizat si momentul in care consumatorul imobiliar a inceput sa ia contact cu profesionistii. Incepand cu editia din septembrie a tIMOn vom lansa un “atac imobiliar”, de fapt o ofensiva a profesionistilor imobiliari. Este primul pas in construirea unui parteneriat bazat pe incredere si adevar, parteneriat ce il vom construi intre consumatori si organizatiile din industrie. Publicul imobiliar are nevoie de incredere, de specialisti care sa analizeze la rece fiecare oferta si care sa spuna intreg adevarul despre o tranzactie imobiliara si riscurile acesteia. tIMOn va deveni un partener pentru consumatorii de imobiliar dar si pentru cei care aleg sa-si etaleze produsele si serviciile in cadrul targurilor. Vom fi arbitrul unei piete mature si corecte!” (Vlad Vlasceanu)

TIMON ALL INCLUSIVE, 24 SEPTEMBRIE, PIATA CONSTITUTIEI

Fara a dezvalui surprizele si nouatile absolute din cadrul urmatoarei editii Timon, organizatorii declara ca, pe tot parcursul celor patru zile, vor fi prezenti in cadrul expozitiei specialisti neutri, nepartinand nici unuia dintre expozanti care sa ajute oamneii cu raspounsuri obiective si care sa se asigure ca acestia primesc toate informatiile necesare. In plus, fiecare dintre cele patru zile va avea un eveniment deosebit iar jurnalistii vor fi bine veniti pe tot parcursul targului.

La tIMOn - Targul Imobiliar National din 24 septembrie vor fi prezenti peste 40 de dezvoltatori imobiliari, cu oferte de apartamente si vile majoritatea finalizate sau cu finalizare anul acesta. Multi dintre expozantii prezenti in cadrul targului si-au revizuit ofertele oferind astfel si produse disponibile in cadrul programului “Prima casa”. Cei mai important jucatori din piata s-au declarat, déjà, optimisti in privinta priului targ din aceasta toamna si sustin idea ca piata imobiliara romaneasca a ajuns la un alt nivel, motiv pentru care au inteles sa isi “upgradeze” si ei ofertele.

TIMON se afla la cea de-a  XIV-a editie, fiind considerat déjà temerar al  targurilor imobiliare de succes si recunoscut ca singura expozitie de profil pe care vedetele autohtone o viziteaza in fiecare an.

Diana Metiu International vine cu 7 ani de experienta in relatii publice specializate pe domeniul real estate, insemnand promovare de proiecte rezidentiale & office, corporare promotion, evenimente si publicitate.

 

 

 

 

 

15 September 2009