• Profit după impozitare de 13 milioane RON, în 2011. Îmbunătăţire rapidă, comparativ cu anul anterior, generată de profitul operaţional stabil şi de costurile de risc semnificativ mai reduse
  • Portofoliul de credite ipotecare şi corporative a crescut considerabil, comparativ cu anul anterior
  • Depozitele de retail au continuat trendul ascendent

23813-otp_bank_lugoj_4_48702300.jpgBucureşti, 9 martie 2012 – Conform raportului depus la Bursa de Valori din Budapesta, subsidiara din România a OTP Group a încheiat anul 2011 cu o performanţă financiară pozitivă. Astfel, OTP Bank România a înregistrat un profit după impozitare de 13 milioane RON, în timp ce rezultatul operaţional a rămas stabil, pe tot parcursul anului.

Venitul anual net din taxe şi comisioane a rămas aproape constant (+1%), ridicându-se la 37 milioane RON.

Creşterea moderată a costurilor de exploatare, de 3%, reflectă un control puternic al costurilor, având în vedere mediul inflaţionist.

Portofoliul de credite, atât cele corporative, cât şi cele ipotecare, a crescut considerabil faţă de anul anterior (8%). În plus, volumele creditelor corporative a crescut în fiecare trimestru din 2011.

Programul de protecţie a debitorilor a continuat şi în 2011. Astfel, la finele anului, 14% din portofoliul OTP Bank România de credite contractate de populaţie a fost inclus în acest program de succes.

Rata de adecvare a capitalului s-a situat la 13.4%, înregistrând, în ultimul trimestru al anului 2011, o creştere de 0.7 puncte procentuale, în comparaţie cu trimestrul anterior.

Rezultatele complete sunt prezentate în tabelul de mai jos.

Raportul complet publicat în Budapesta, de către OTP Bank Plc., poate fi accesat aici: http://www.otpbank.ro/ro/despre-noi/otp-bank-romania/raport-anual/

OTP Bank România este subsidiară a OTP Bank, cel mai mare grup bancar independent din Europa Centrală şi de Est. OTP Bank oferă servicii universale în Ungaria, România, Muntenegru, Croaţia, Bulgaria, Rusia, Ucraina, Slovacia şi Serbia, pentru mai mult de 12 milioane de clienţi, prin intermediul unei reţele teritoriale de aproape 1500 de unităţi, prin intermediul reţelei de ATM-uri şi prin sistemul de canale electronice.

9 March 2012