Adi BerceaRemarcat ca fiind evenimentul expozitional ce reprezinta piata de profil din Romania, Targul National Imobiliar isi propune sa defineasca in continuare segmentul imobiliar din Romania si sa contribuie la dezvoltarea acestuia, sustine Adrian Bercea, General manager BDObc Business Center.

Cei peste 40 de expozanti prezenti la editiile anterioare, cei peste 30.000 de vizitatori, dar si interesul crescut din partea industriei au condus catre o dezvoltare pentru 2007: prelungirea cu o zi a duratei expozitiei, extinderea spatiului expozitional si in Centrul de Conferinte din complexul WTCB, initierea unui cadru de discutii intre cei implicati in eveniment, editarea unei publicatii care sa promoveze proiectele rezidentiale din Romania.

Targul National Imobiliar va reuni, sustine sursa citata, reprezentanti ai autoritatilor publice, cei mai importanti jucatori de pe piata imobiliara, finantisti dar si publicul larg. Ne dorim o industrie imobiliara cat mai puternica si o oferta accesibila unei categorii cat mai diversificate de public.

Intre 26-29 Aprilie ora exacta in industria imobiliara se da de la World Trade Center Bucuresti, locul in care se desfasoara Targul National Imobiliar - editia a treia.

Potrivit lui Adrian Bercea (foto), general manager la compania organizatoare, pentru aceasta primavara si-au manifestat interesul pentru TNI un numar record de companii, expozitia insumand peste 70 de entitati economice direct implicate in segmentul imobiliar. Eurisko, Real Ma-nagement, Anchor Grup, CB Richard Ellis, Regatta, City Line Consulting si PYF Imobiliare sunt cativa dintre expozantii ce vor fi prezenti la Targul National Imobiliar. Segmentul financiar este si el foarte bine reprezentat de banci precum Raiffeisen, BCR, Banca Romaneasca, Finans Bank, BRD si altele.

„Oferta imobiliara concreta este si ea la un nivel record pentru un eveniment de acest gen. Vor fi scoase la vanzare peste 15 000 de apartamente, 2 500 de vile, 500 de case de vacanta, terenuri si spatii de birouri", declara Bercea.

Acesta mai spune ca pentru a veni in ajutorul vanzatorilor, dar mai ales in ajutorul cumparatorului final „am reusit sa adunam in acelasi loc cea mai completa oferta imobiliara si financiara". Astfel, crede acesta, se va putea face in timp real o comparatie intre posibilitatile locative existente in acest moment. La Targul National Imobiliar, editia de primavara, se va concretiza tendinta in acest segment pentru 2007, preconizandu-se ca pentru prima data, oferta va egala cererea.

Tot intr-un trend ascendent se gaseste si a treia editie a Targului National Imobiliar, editia de primavara. „Tinand cont de experienta de peste 3 ani in organizarea de diverse evenimente pentru segmentul imobiliar, am gandit spatiile de expunere cu o vizibilitate maxima. Desi in detrimentul nostru, ca organizatori, din punct de vedere financiar, pentru primavara acestui an am largit considerabil numarul canalelor de mediatizare si perioada de anuntare a evenimentului in cauza", sustine Adrian Bercea.
Cifra definitorie pentru Targul National Imobiliar, care tine indeaproape tendintele pietei de profil, este 2. De doua ori mai multe firme imobiliare, de doua ori mai multe banci, de doua ori mai mult spatiu de expunere, de doua ori mai multe apartamente si case de vanzare.

„Preconizam ca si numarul vizitatorilor sa fie de doua ori mai mare, dar mai ales numarul cumparatorilor sa stimuleze oferta imobiliara si sa contribuie direct la cresterile anuntate pentru anul in curs si pentru 2008", a conchis Bercea.

Sursa

24 April 2008