|
|||
|
|||
Costica Toma, Bucuresti: Dupa ce unii dintre locatari si-au amenajat boxe in subsol si au transformat uscatoriile in spatii proprii de
depozitare, un alt vecin intentioneaza sa sparga zidul bucatariei pentru a monta o usa de acces direct spre gradina. Ionela Marculescu, Bucuresti: As dori sa stiu ce prevad actele normative in legatura cu pastrarea documentelor blocului. Ma refer la facturi, liste de plata, registre de casa, registre contabile. Art. 20 al Normelor metodologice subliniaza ca presedintele asociatiei pastreaza si urmareste tinerea la zi a cartii tehnice a constructiei precum si celelalte documente privitoare la activitatea asociatiei de proprietari. Registrele contabile si documentele justificative se pastreaza in arhiva asociatiei, grupate si indosariate, numerotate si snuruite si, cu deosebire, parafate. Dosarele continand documente contabile se pastreaza in spatii amenajate, asigurate impotriva degradarii, distrugerii sau sustragerii.
Cornel Alexandrescu, Bucuresti: Desi ati mai dat raspunsuri pe aceasta tema, ar fi bine sa precizati modul de constituire a fondurilor
de rulment si de reparatii in contextul noilor realitati. Desigur, va referiti la faptul ca detinatorii de centrale termice de apartament cer reconsiderarea modului de formare a fondului
de rulment. De la bun inceput trebuie facuta sublinierea ca cele doua fonduri se constituie in functie de cota-parte de proprietate. Pornind de la faptul ca fondul de rulment este format
in raport de cheltuielile unei luni de varf, este de dorit ca adunarile generale sa dimensioneze aceste fonduri pentru detinatorii de centrale termice proprii scazand cheltuielile pentru
incalzirea apartamentului, cheltuieli pe care acestia si le platesc separat. |
9 August 2005