De la lansarea în urmă cu o lună, Uniunea Mediatorilor Bancari a soluţionat deja două conflicte dintre clienţi şi instituţiile financiare şi are în desfăşurare alte patru cazuri. Tot mai mulţi clienţi sunt nemulţumiţi în relaţia cu banca. Aceştia pot apela la un mediator bancar pentru a solicita rezolvarea pe cale amiabilă a problemelor.

sursa:adevarul.roCreşterea nejustificată a dobânzilor la credite, introducerea unor comisioane sau formulările ambigue din contracte sunt principalele cauze ce generează conflicte între bănci şi clienţii acestora.

Multe dintre acestea ajung să se rezolve în instanţă, nemulţumind în cele din urmă una dintre părţi. Sau, în multe cazuri, clientul ajunge să accepte condiţiile impuse de bancă fie că îi convine sau nu.

Două cazuri rezolvate

După mai bine de doi ani de demersuri în vederea înfiinţării unei instituţii de mediere, Uniunea Mediatorilor Bancari din România şi-a început activitatea în urmă cu o lună.

 

A primit opt solicitări de mediere din partea clienţilor cu probleme, iar două dintre acestea au fost deja rezolvate, potrivit reprezentanţilor Uniunii.


Sursa