Massimo Dutti, unul dintre cele mai renumite branduri de modă, va inaugura un nou magazin pe 21 noiembrie 2013, în Bucureşti Mall, primul centru comercial modern din ţara noastră.

32409-massimo-dutti.jpgBucureşti Mall continuă să stabilească trendurile în modă, oferind clienţilor săi mixul perfect de chiriaşi care să satisfacă cele mai exigente cerinţe. Astfel, celor peste 100 de nume importante din zona de fashion şi entertainment li se va alătura în luna noiembrie Massimo Dutti, unul dintre cele mai cunoscute branduri de modă, ce va fi deschis la etajul 1 al centrului comercial, ocupând o suprafaţă de peste 500 mp. Massimo Dutti face parte din grupul spaniol INDITEX – cel mai mare retailer de îmbrăcăminte din lume.

„Prioritatea noastră este să depăşim nivelul aşteptărilor clienţilor noştri, oferindu-le constant noi oportunităţi de shopping şi acces la branduri cunoscute şi apreciate. Prin deschiderea Massimo Dutti în Bucureşti Mall întâmpinăm nevoile şi dorinţele vizitatorilor  în materie de modă”, a declarat Răzvan Gaiţă, General Manager Anchor Grup.

Prin diversitatea şi calitatea chiriaşilor săi, primul mall din România se poziţionează ca una dintre cele mai apreciate destinaţii pentru cumpărăturile bucureştenilor.

Anul acesta, Bucureşti Mall a început implementarea proiectului de repoziţionare pe piaţa centrelor comerciale din capitală, astfel că anul viitor vor fi vizibile modificări importante atât în ceea ce priveşte mixul de chiriaşi, cât şi designul şi arhitectura mall-ului.

 

Despre ANCHOR GRUP

Grupul Anchor este prezent în România din 1997, fiind unul dintre cei mai puternici jucători de pe piaţă, prin portofoliul său de proiecte de retail, rezidenţiale şi clădiri de birouri. Anchor Grup a construit în România Bucureşti Mall, primul centru comercial modern la nivel local. De asemenea, grupul deţine Plaza Romania, una dintre cele mai populare destinaţii pentru cumpărături şi distracţie din Bucureşti,  Anchor Plaza, prima clădire de birouri de clasa A din România, integrată într-un amplu proiect imobiliar, şi InCity Residences, ansamblu rezidenţial situat în centrul Capitalei. Valoarea totală a investiţiilor efectuate până în prezent se ridică la peste 350 de milioane de euro. Grupul continuă activ dezvoltarea unor proiecte de anvergură şi extinderea platformei de servicii.

Despre Massimo Dutti

Cele 634 de magazine Massimo Dutti deschise în 61 de ţări îşi întâmpină clienţii într-un design unic şi cosmopolit, devenind o destinaţie constantă atât pentru femei, cât şi pentru bărbaţi independenţi ce doresc să se distingă printr-un stil vestimentar impecabil. Colecţiile pe care aceştia le au la dispoziţie oferă de la ţinute sofisticate, la îmbrăcăminte cotidiană, uşor de purtat.

Massimo Dutti promovează materiale de generaţie nouă, produsele remarcându-se, fără excepţie, prin înalta calitate şi confortul deosebit. Texturile rafinate, din fibre naturale şi îmbinările inovatoare creează ţinute fără cusur, de o comoditate desăvârşită.

Magazinele Massimo Dutti, aflate în locaţii de retail de prim rang, sunt concepute în jurul nevoilor clienţilor, personalul specializat asigurând îndeplinirea celor mai pretenţioase cerinţe.

19 November 2013